اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
چهارشنبه 17 خردادماه 96 مراسم تقدیر از دانشجویان حائز رتبه های برتر آزمون علوم پایه، پیش کارورزی و دستیاری پزشکی در قالب ضیافت افطاری به همت شورای صنفی دانشجویان دانشکده پزشکی و مساعدت رئیس دانشکده در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.

چهارشنبه 17 خردادماه 96 مراسم تقدیر از دانشجویان حائز رتبه های برتر آزمون علوم پایه، پیش کارورزی و دستیاری پزشکی در قالب ضیافت افطاری به همت شورای صنفی دانشجویان دانشکده پزشکی و مساعدت رئیس دانشکده با حضور دکتر  ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر محمد فکور رئیس دانشکده پزشکی، معاونین دانشکده، جمعی از اساتید پیشکسوت، اعضای شورای صنفی دانشجویان و دانشجویان رشته پزشکی که در آزمونهای جامع، حائز رتبه های برتر کشوری شده بودند در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.


دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: باید خدا را شکر کرد که فرصت تجربه رمضانی دیگر را به ما داده است، در این ماه، آسمان بیشتر از همیشه به زمین نزدیک است و پاداش هر عمل خوب، چند برابر برای انسان ثبت می شود.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن "و ان لیس للانسان الاما سعی" یعنی برای انسان چیزی جز، با تلاش و کوشش بدست نمی آید، اظهار داشت: بنده هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی در کنار دانشجویان هستم و به نقدها و ایرادها کاملا واقف هستم ولی معتقدم که آموزش در دانشگاه روند رو به رشدی دارد و دانشجویان زیادی در همین شرایط موفق هستند.


عضو هیات علمی دانشگاه، دانشجویان را موتور محرکه دانشگاه دانست و بیان داشت: دانشجو باید مطالبه گر باشد و چه بسا که اگر این مطالبات نباشد مسئولین درجا می زنند و پیشرفتی حاصل نخواهد شد. ولی این مطالبه گری باید در یک فضای حقیقی و با واقع بینی انجام شود، زیرا اگر بستر و زمینه تحقق آن مطالبه فراهم نباشد به شکست منجر شده که بدنبال خود باعث یاس و نامیدی می شود.

موگهی اذعان داشت: مطالبات دانشجویان باید در یک چهارچوب مدنی در دانشگاه صورت گیرد که شورای صنفی دانشجویان که با رای و نظر خود دانشجویان انتخاب شدند انتقال دهنده مطالبات دانشجویان به ما هستند و خوشبختانه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در هر سه دوره بسیار فعال، پویا و با واقع بینی، پیگیر مطالبات دانشجویان بوده اند و با قدرت گرفتن شورای صنفی و فضای دموکراسی در دانشگاه، ما رشد کرده ایم و اوضاع بهتری نیز در انتظار جامعه دانشجویی در دانشگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعنوان کسی که از دوران دانشجویی تا کنون در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بوده و تعصب خاصی بنام آن دارد، خاطرنشان کرد: بنده هر جایی که به نمایندگی از دانشجویان و دانشگاه حضور داشته ام سرافراز بوده ام و همواره بنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتخار کرده ام.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در پایان گفت: هدف از برگزاری جشن ها و مراسمات تجلیل از دانشجویان برتر در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و...جمع آوری کارنامه برای خود نیست، بلکه ارج نهادن به تلاش و حرکت درست دانشجویان است، تا در همین راستا سایر دانشجویان به سمت فعالیت های مثبت و موثر سوق داده شوند تا بیش از پیش شاهد ارتقا دانشگاه در تمامی زمینه ها باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، تقدیر از دانشجویان نمونه صورت گرفت و سپس دانشجویان به همراه مسئولان دانشگاه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، روزه خود را افطار نمودند. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار