اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
آخرین نود سال با آلکس و کارلوس
برنامه نود در شب صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه برای اولین بار در جایی غیر از استودیوی 14 اجرا شد و روی آنتن رفت .

به گزارش شوشان و به نقل از نود، درحالیکه الکساندر نوری و کارلوس کی روش مهمانهای ویژه آخرین نود فصل بودند ، فردوسی پور برنامه را با سئوال پیامکی آغاز کرد:
 
بهترین بازیکن تیم ملی ایران در بازی مقابل ازبکستان:


1-سردار آزمون
2- سیدجلال حسینی
3- رامین رضاییان
4-مهدی طارمی
5-سعید عزت اللهی
6-میلاد محمدی

 


*  در همان شروع برنامه، روی میزی که عادل، کی روش و الکساندر نوری پشت آن نشسته بودند یک حشره رفت و عادل که نمی‌خواست دستش را به آن حشره بزند، در حال صحبت کردن از این حشره بود و کم کم در حال تقاضا کردن از دوربین بود تا این حشره را نشان بدهد که کی‌روش ناگهان با دستش آن حشره را به پایین پرتاب کرد و بعد از آن با خنده و تعجب به عادل نگاه کرد که چرا این قدر فکرش را مشغول این حشره کرده است.


 
کی روش و آرزوهای بزرگش؛ دور دوم جام جهانی 


کی روش در ابتدای حرفهایش گفت : باعث افتخار است که در کنار نوری و شما هستم.الکس در طول این فصل واقعا فوق العاده عمل کرد.


اودرباره برد تیم ملی در دیدار ازبکستان هم گفت :برد و باخت جزئی از بازی است خوشبختانه امروز بازی فوق العاده ای نداشتیم اما نظم عالی در حد تیم خودمان داشتیم.


وی ادامه داد: هم بازی را بردیم و هم صعود کردیم.در حال حاضر می توانیم زودتر آماده سازی را آغاز کنیم. باید مشخص شود به عنوان توریست در روسیه هستیم یا با یک هدف موفقیت حضور خواهیم داشت.


هدف ما صعود به مرحله دوم جام جهانی است که از فردا برای آن تلاش می کنیم.

 


کی روش عنوان کرد: از جانب خودم و تیم ملی از تمام هواداران و رسانه که ما را حمایت کردند تشکر می کنم.کل کشور ایران به عملکرد تیم ملی افتخار می کنند.امروز باید از دو کلمه افتخار و تحسین برای عملکرد تیم ملی استفاده کنیم.از الکس نوری هم تشکر می کنم که امشب از نزدیک بازی ایران را تماشا کرد و امیدوارم در فصل جدید در بوندس لیگا از بازیکنان ایرانی هم استفاده کند. 


وی درباره پیراهن شماره چهار گفت: به دلیل اینکه توانستم با چهار تیم به جام جهانی صعود کنم این پیراهن را استفاده کردم.قبل از این اسکار مربی اروگوئه ای بوده که با تیم ملی این کشور چهار بار صعود کرد و من برای این مربی آرزوی سلامتی می کنم.


کی روش افزود: تنها دلیلی که الان اینجا هستیم یک برنامه ریزی خاص و متفاوت برای صعود به دور دوم جام جهانی است و با یک آماده سازی متفاوت به روسیه خواهیم رفت. 


 وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما است که فوتبال ملی ایران را به جایگاه  بالایی ببریم.استعداد ها در ایران زیاد است که می توان از تک تک آنها استفاده کرد. آرزوی من صعود به دور دوم جام جهانی است.


کی روش که مصاحبه را با روبوسی با فردوسی پور به اتمام رساند از نوری خواست از بازیکنان ایرانی در تیم سال بعد وردربرمن استفاده کند

 

نوری:شاید ایرانی ها را به برمن ببرم 
 

 الکساندر نوری مربی محبوب وردربرمن با مترجم درباره تیم ملی حرف زد . 


او درباره  برد و صعود ایران گفت :  کار کی روش و تیم ملی را تحسین و از آنها تشکر می کنم.دلیل موفقیت ایران تلاش کی روش و همدلی ملی پوشان است.برای تیم ملی و کی روش بهترین ها را آرزو می کنم. دوازده سال قبل به ایران آمدم و امروز شاهد تغییرات مثبت در ایران هستم.از من استقبال خوبی شد. مردم امروز فهمیدند که چه فعالیتی را ما در آلمان داریم.


  نوری افزود:ایران امروز بازی را کنترل کرد و خطر خاصی روی دروازه تیم ما نبود.کلید پیروزی ایران همدلی در خط دفاع بود.بازی بدون توپ خوبی داشتیم. ویژگی ملی پوشان این بود که ما گلی را دریافت نکردیم که نشان از زحمت تیم دارد.طارمی و آزمون کیفیت خاصی به خط حمله دادند. خیلی خوب است که در این شب در ایران حضور دارم.احساس خاصی می کنم.برخورد هواداران فوق العاده است.


 سرمربی وردربرمن درپاسخ به سئوال حاشیه ای عادل درباره غذاهای ایرانی هم گفت : غذای ایرانی عالی است.همه نوع غذایی را دوست دارم و حتما دچار اضافه وزن می شوم.قرمه سبزی و کباب را خیلی دوست دارم.

 


وی بیان کرد:پدرم الگوی بزرگی برای من است و به خاطر پدر و مادرم به موفقیت رسیدم.پدرم ۲۷ سال در ایران زندگی کرده و فارسی را مسلط است.


 نوری در پاسخ به سئوالی درباره دوران فوتبالش گفت : آرزو داشتم که در زمین موفق عمل کنم و در نهایت اهداف جدیدی دارم و بعد از مصدومیت های پیاپی فوتبال را کنار گذاشتم و مدرک مربیگری گرفتم و این اتفاق برای من خیلی مهم بود. وی اظهار کرد: علاقه زیادی به تیم ملی ایران دارم.پسر هشت ساله ام همیشه با لباس تیم ملی به مدرسه می رود.


 نوری گفت: استعدادهای خاصی در ایران داریم و امروز عملکرد ملی پوشان را بررسی کردم و شاید در آینده از آنها دعوت کنیم .

 

تاج :برنامه کی روش بودجه کلان می خواهد 


رییس فدراسیون فوتبال که سرمست از صعود تیم ملی به جام جهانی بود مهمان بعدی  برنامه نود بود . 


مهدی تاج درباره تیم ملی گفت: ناظر بازی گزارش خوبی را ارائه کرد.وزارت ورزش، هواداران و تمام عوامل کمک خوبی داشتند که من از همه تشکر می کنم.


وی ادامه داد: زیر ساخت ها باید تکمیل شود.برنامه ای برای بعد صعود نوشتیم.استعداد و بازیکنان خوبی داریم.منتطر بودجه برای تامین چمن هستیم. 


 تاج افزود: امیدوارم کمک ها و حامیان مالی حمایت کنند. ما با ۴۵ میلیارد تومان پنج رده فوتبال را پوشش می دهیم و افتخارات زیادی را کسب کردیم.پاداش بازیکنان را به زحمت پرداخت کردیم.

 


 وی گفت: مردم از ما انتظار زیادی دارند. برنامه کی روش برای جام جهانی نیاز به بودجه کلانی دارد. تیم های خوب اروپایی را برای دیدار تدارکاتی پیش بینی کردیم.


 تاج عنوان کرد: تیم های ملی در تمام رده ها در ساختمان مد نظر ما قرار می گیرند تا در حضور کی روش تعامل بین گروه های ملی انجام شود.


کی روش در راس این مجموعه قرار می گیرد. سالن تمرین آماده است و فقط نیاز به زمین چمن داریم. در حضور مسئولین جلسه ای برای رفع نواقص زیر ساخت ها خواهیم داشت.
تاج افزود: روسای فدراسیون ها امروز در آزادی حضور داشتند.سعی شد که این روسا در صعود پنجم همراه تیم ملی باشند.

 

تمجید نوری از همبستگی ایران 


الکساندر نوری بعداز تاج دوباره گفت و گو با عادل را از سر گرفت . 


* شرایط و روحیه  تیمی وجود دارد.برنامه برای تیم ملی هست که می توان به صعود از مرحله گروهی امیدوار بود. بازی تیم ملی را دوست داشتم و همبستگی خاصی بین ملی پوشان وجود داشت. بازیکنان خوبی در نیمکت ذخیره ها داریم که به مرز آمادگی برسند می توان به صعود تیم ملی به دور دوم  جام جهانی امیدوار باشیم.


* بازی را دقیق دنبال کردیم و باید منتظر آینده بود.شاید برخی نفرات به وردربرمن دعوت شوند.به طور حتم تصور حضور بازیکنان ایران در بوندس لیگا را دارم.


  * در وضعیت سختی به این تیم پیوستم.امتیاز تیم کم بود و بازیکنان ناراضی داشتیم و گل زیادی دریافت کرده بودیم.آمادگی جسمانی بازیکنان را افزایش دادیم. من نظراتم را وارد تیم کردم.ارزش خاصی برای رفتار خودم و بازیکنان قائل هستم. احساسات جزئی از فوتبال هستند.می خواهم ارتباط خوبی با بازیکنانم داشته باشم و به آنها این حس که مورد علاقه من هستند را منتقل کنم.

 

جهانگیری و سلطانی فر چه گفتند؟


اسحاق جهانگیری و مسعود سلطانی فر در یک پلی بک ، نظرات خود را درباره تیم ملی به زبان آوردند . معاون اول کابینه حسن روحانی که امروز صعود تیم ملی را از نزدیک دید در این باره گفت : فوتبال ورزش پرطرفدار در ایران است.من برای حمایت از ملی پوشان آمدم و در جشن شادی کنار مردم هستم.


سلطانی فر نیز بیان کرد: برای دومین دوره پیاپی به جام جهانی صعود کردیم و از این بابت خوشحال هستم.

 

 

هدیه آلمانی – پرویی  به عادل 


سرمربی ایرانی وردربرمن در ادامه برنامه پیراهن کلودیو پیزار مهاجم باسابقه پرویی و نماد باشگاه برمن را به برنامه نود اهدا کرد و در این باره گفت :   پیراهن وردربرمن را به نود هدیه می کنم که مربوط به کلودیو پیزارو موفق ترین مهاجم بوندس لیگا است. با این بازیکن در این فصل در حال مذاکره هستیم.


* طرفدار تیم خاصی نیستم اما زیاد درباره استقلال و پرسپولیس شنیدم.در آلمان تیم هایی که در لیگ اروپا بودند را دنبال می کردم.


 * دوره های تکمیلی را پشت سر گذاشتم.لیسانس مدیریت سلامتی دارم که مربوط به مباحث پزشکی است که باعث شد بعدها به مربیگری من کمک کند.در فدراسیون آلمان دوره مربیگری را دیدم. مسئله ای که برای من الهام بخش بود رفتار مربی بارسلونا بود و حضور در تیم های مختلف به من کمک زیادی کرد.

 

نوری در پایان  حرفهایش گفت: از تمام مردم تشکر می کنم.به دنبال بهتر شدن تیم برمن هستم و امیدوارم به این هدفم برسم.
 


*در پایان برنامه سردار آزمون با ۳۹/۱ درصد بهترین بازیکن انتخاب شد.

 

*برنامه نود از امشب تعطیل است و سری جدید آن با آغاز لیگ برتر روی آنتن می رود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار