اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص نامه نمایندگان خطاب به رییس جمهوری درباره رسیدگی عاجل به وضعیت موسسات مالی غیرمجاز گفت: پیگیر حقوق مردم در این زمینه در سطوح مدیریتی کشور هستیم.

عامر کعبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:برخی موسسات مالی و اعتباری که تعداد انگشت شماری از آنان فاقد صلاحیت و تاییدیه قانونی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی هستند مشکلاتی برای سپرده گذاران به وجود آورده که نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی که وظیفه قانون گذاری و نظارت دارند را موظف می کند در بالاترین سطوح در این زمینه پیگیر باشند.

وی با اشاره به نامه ای که روز سه شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط برخی از نمایندگان امضا شد اظهارکرد:نمایندگان برحسب وظیفه ذاتی خود به ریاست محترم جمهوری نامه ای نوشتند تا ساماندهی موسسات مالی و اعتباری با جدیت پیگیری شود و دکتر روحانی دستور پیگیری موثرتر را صادر کنند. 

کعبی گفت:وقتی از درخواست یک موضوع، زمان طولانی بگذرد و 500 هزار سپرده گذار به انحاء گوناگون از جمله مراجعه به وکلای ملت خواستار تعیین تکلیف سرمایه های زندگی شان بشوند، امری طبیعی است که ما نیز با جدیت بیشتری وارد فرجام خواهی این پرونده بشویم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود:امیدواریم به زودی بلاتکلیفی و مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری از جمله موسسه مالی و اعتباری کاسپین که از طریق مسئولان اقتصادی و بانک مرکزی در حال پیگیری است رفع شود ضمن اینکه در جلسه کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس‌ کل بانک مرکزی در همین خصوص مقرر شد مقدار سپرده‌ها، دارایی ‌ها و بدهی‌ حساب ‌های موسسات مالی و اعتباری کاسپین و فرشتگان مشخص و گزارش مربوطه ارائه شود تا درباره تعیین تکلیف این موضوع در کمیسیون تصمیم گیری شود.

وی گفت:تصمیم ما اعمال ماده 236 آیین نامه داخلی در خصوص ارجاع پرونده موسسات مالی و اعتباری کاسپین و فرشتگان به قوه قضائیه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار