اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
تعطیلی جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان توسط معاون سیاسی استاندار / انتقاد از بی توجهی مدیران به آموزش و پرورش خوزستان / حسین زاده : به دلیل عدم حضور مدیران ادامه جلسه را به صلاح ندانستم/ بی توجهی مدیران پذیرفتنی نیست
معاون سیاسی استاندار خوزستان با انتقاد شدید از عدم حضور مدیران دستگاه های طرف تفاهم نامه آموزش و پرورش برای تامین منابع مالی کنکور...



شوشان: معاون سیاسی استاندار خوزستان با انتقاد شدید از عدم حضور مدیران دستگاه های طرف تفاهم نامه آموزش و پرورش برای تامین منابع مالی کنکور و پیش دبستانی ، جلسه شورای آموزش و پرورش را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش شوشان، علی حسین حسین زاده صبح امروز 24 خردادماه 96، با انتقاد شدید از عدم حضور مدیران در شورای آموزش و پرورش گفت: موضوع جلسه امروز شورای آموزش و پرورش تعیین تکلیف در خصوص تعهدات شرکت ها و دستگاه ها برای تامین منابع مالی کنکور بود که به دلیل عدم حضور مدیران ارشد مربوطه، جلسه تعطیل شد.

معاون سیاسی استاندار خوزستان خطاب به مدیران غایب جلسه گفت: مگر می خواهید مذاکرات برجام را دنبال کنید! موضوع سختی که نیست، مبلغی بر اساس تفاهم نامه با استانداری برای پرداخت به آموزش و پرورش مصوب شده است یا پرداخت می کنید یا پرداخت نمی کنید! 

حسین زاده در حاشیه این مراسم به شوشان گفت: در حال حاضر رتبه کنکور خوزستان وضعیت مناسبی را پیدا کرده است و سایر دستگاه ها باید آموزش و پرورش را مورد حمایت های خویش قرار دهند تا این روند مثبت همچنان ادامه پیدا کند.

حسین زاده تصریح کرد: آموزش و پرورش خوزستان بر اساس تفاهم نامه ای که استانداری خوزستان با دستگاه ها و شرکت ها منعقد کرد، هزینه هایی را برای ارتقای جایگاه کنکور متقبل شده است و مدیران دستگاه ها و شرکت باید بدهی آموزش و پرورش را پرداخت کنند.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر اینکه کمک به آموزش و پرورش وظیفه همه ماست، گفت: ما طرحی که آموزش و پرورش استان تهیه کرده و در شورای آموزش و پرورش مصوب شده است را به هر ترتیبی که هست ادامه می دهیم و اجرا می کنیم و در این هیچ شکی نیست، اما نکته مهم این است که ما شرکت هایی در سطح استان خوزستان داریم که خدمات زیادی از استان می گیرند و تمام زحمات آنها به عهده استانداری است از این رو انتظار داریم که اگر در راستای کمک به مسائل آموزشی عهده دار تعهداتی می شوند ،حداقل به تعهد خود عمل کنند و مبالغ مالی مصوب شده را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

حسین زاده با اشاره به ارتقای هشت پله ای کنکور در خوزستان، خاطر نشان کرد: در تمامی دنیا کنکور به عنوان یک شاخص مهم در نظر گرفته می شود و نشان دهنده وضعیت آموزشی در یک کشور است از این رو نباید به آموزش و پرورش که حوزه ای حساس و پایه ای است، بی توجهی صورت بگیرد.

وی با تاکید بر حضور شخص مدیر ارشد یک شرکت و دستگاه در اینگونه جلسات ،تصریح کرد: به دلیل اهمیت این جلسه و تصمیم گیری درباره تخصیص اعتبار لازم به حوزه کنکور در آموزش و پرورش، حضور نماینده شرکت ها پذیرفته نیست، از این رو جلسه تعطیل اعلام شد.

حسین زاده با انتقاد شدید از مدیران این شرکت ها گفت: اگر این مدیران زیر مجموعه استان محسوب می شوند که باید بیایند و با مجموعه استان کار کنند و عدم حضورشان نه در شان خودشان است، نه در شان جلسه و نه در شان آموزش و پرورش، و اگر نیستند که باید تکلیف وزارت خانه در این خصوص با ما روش شود و نامه نگاری نیز برای روشن شدن این موضوع انجام خواهد شد. چگونه است که در مسائل امنیتی از استاندار کمک می خواهند، اما به تعهدات خود عمل نمی کنند.

وی با اظهار اینکه شورای آموزش و پرورش از منظم ترین شوراهایی است که تشکیل می شود و تمامی مصوبات آن اجرایی می شود، افزود : من در شورای آموزش و پرورش بارها از طرح های ارائه شده تجربه کسب کردم. باید دقت کنیم که توجه به آموزش و پرورش یعنی ارتقای امنیت و رسیدن به توسعه پایدار اما متاسفانه در بحث حمایت از آموزش و پرورش فقط عادت به شعار دادن داریم و کسی با جدیت پای کار نمی آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار