شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
آيت الله حسن زاده در شوراي اداری خوزستان: دولت بايد عزم خود را براي خدمت به مردم خوزستان جزم نماید / اختلافات جناحي بعد از انتخابات گناهی نابخشودنی است / نبايد از كار مديران شايسته به دليل انتساب به جناح ها جلوگيري شود / اراده رياست جمهور براي خدمت به استان وجود دارد
مردم با راي به روحاني نشان دادند كه به برنامه هايش اعتماد دارند و دولت جديد روحاني نيز بايد فصل جديد خدمتگزاري به مردم را آغاز كند.
آيت الله حسن زاده در شوراي اداري استان خوزستان با اشاره به انتخابات رياست جمهوري دوازدهم گفت: در اين انتخابات رقابت بسيار شديدي صورت گرفت و دو طرف هر چه در توان داشتند به ميدان آوردند.

امام جمعه موقت اهواز با اظهار اينكه مردم در اين انتخابات به دكتر روحاني اعتماد كردند ، اضافه كرد: مردم با راي به روحاني نشان دادند كه به برنامه هايش اعتماد دارند و دولت جديد روحاني نيز بايد فصل جديد خدمتگزاري به مردم را آغاز كند.

آيت الله حسن زاده با تاكيد بر اينكه روحاني در  خوزستان راي اول را به دست آورد،گفت: دولت بايد عزم خود را براي خدمت به مردم خوزستان كه قبل از انتخابات با بحراني به نام قطعي برق روبرو بودند،اما باز به اين دولت راي دادند، جزم كند و در كوتاه مدت كاري كند كه مردم خوزستان خدمات رفاهي را احساس كنند.

وي خوزستان را نيازمند جدي خدمات در حوزه مسائل زيربنايي، راه ،جاده ، كشاورزي ، صنعت و ... دانست و گفت: خوزستان قابليت هاي فراواني در كشاورزي ، صنايع ،گردشگري تاريخي ، مذهبي ، دفاع مقدس و منابع طبيعي دارد كه بايد از اين ظرفيت ها به نحو مطلوبي استفاده كرد.

آيت الله حسن زاده گفت: اراده رياست جمهور براي خدمت به استان وجود دارد و اين اراده در مديران مياني دولت نيز ديده مي شود و ما بايد سعي كنيم با عملكرد مطلوب ، تمامي اعتباراتي كه به خوزستان اختصاص مي يابد را جذب كنيم.

وي اختلاف هاي جناحي را نابخشودني دانست و اظهار كرد: اگر اختلافات جناحي نتيجه اش خدمت به مردم باشد گناهي نابخشودني است و نبايد از كار مديران شايسته به دليل انتساب به جناح ها جلوگيري شود.







































نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار