اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
در اثر افزایش بار شبکه و عدم رعایت الگوی مصرف برق در ساعت‌های پیک مصرف، برق برخی از مناطق اهواز قطع شده است.

 از ساعت حدود 23 امشب، برق تعدادی از مناطق اهواز از جمله کوی پلیس، سپیدار، سه راه باهنر، فولادشهر، مستغلات، صددستگاه، ۲۵۴ دستگاه، نبوت، رسالت، کوی ایثار، منازل ترابری، کوی ستایش، صادقیه، منازل راه کربلا، کوی شهروند، فاز ۲ و ۵ پاداد و کوی مهدیس با قطعی مواجه شده است و نیروهای شرکت توزیع برق اهواز با تمام توان در حال اصلاح اشکال پیش‌آمده بر روی شبکه‌ها در این مناطق هستند.

به گفته شركت توزيع برق اهواز عدم رعایت الگوی صحیح مصرف برق در ساعات پیک مصرف، باعث به وجود آمدن این خاموشی‌ها در سطح شهر اهواز می‌شود، شهروندان اهوازی برای رعایت رفاه حال مردم روزه‌دار در ساعت پیک مصرف، الگوی مصرف را به‌درستی رعایت کنند.

ساعات پیک مصرف از 13 تا 17 بعدازظهر و از زمان غروب آفتاب تا ساعت 23 شب است. با افزایش دمای هوا ساعت پیک مصرف افزایش پیدا می‌کند که مردم باید در این ساعت‌ها به رعایت الگوی صحیح مصرف بپردازند.

ظهر امروز نيز منطقه كمپلو اهواز بی‌برق شد كه شركت توزيع برق در توضيح علت اين خاموشی، اعلام كرد كه عدم رعايت الگوی مصرف در ساعات پيك و افزايش بار و سوختگی جمپر (كابل متصل كننده خطوط برق) علت اين قطعی بوده است.

برچسب ها: بی‌برقی ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار