اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
چندی قبل ماموران پلیس خرشهر و آبادان در جریان افزایش چند پرونده سرقت  در زمینه دستبرد از خانه، سرقت کابل های زیرزمینی برق و  کیف قاپی قرار گرفتند و با توجه به گسترده بودن این سرقت های بازپرس پورعسگر از شعبه سوم دستور داد تا تیمی ازماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شوند.
کارآگاهان در گام نخست و تحقیقات میدانی پی بردند که این سرقت ها از سوی چند گروه که از سوی یکی از متهمان سابقه دار به نام اسد فرماندهی می شود صورت گرفته است.




ماموران در این مرحله پی بردند که اسد از 5 سال قبل به خاطر بیش از 500 پرونده تبهکاری در زندان  بوده که 99 ماه قبل پس از گرفتن رضایت از شاکیان پرونده آزاد شده است و دوباره به صورت گسترده باندهای تبهکاری تشکیل داده است.

بدین ترتیب عملیات پلیسی برای دستگیری این متهم آغاز و خیلی زود ماموران در با شناسایی مخفیگاه اسد، در عملیاتی غافلگیرانه این تبهکار همه فن حریف و همدستش را دستگیر کردند.
ماموران در بازجویی از اسد پی بردند که وی از شهرستان شادگان با سر تیم های باندهای تبهکارانه اش در ارتباط بوده و فعالیت اعضای باندش را در شهر خرمشهر و آبادان تحت نظر داشته است.
بنا به این گزارش، تجسس ها برای دستگیری دیگر اعضای این باند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار