اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
این محکوم در پرونده دیگر سه اتهام و نسبت به هر اتهام ، محکومیت سنگین داشته است.
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با تشریح پرونده های قضایی اعلام کرد یکی از قضات پرونده کهریزک با وجود داشتن چند پرونده به ١٥ سال حبس محکوم و همچنین یک نفر در ارتباط با پرونده دانیال زاده متواری شده است. 

به گزارش عصرایران به نقل از ایرنا، غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه در نشست خبری و در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه آیا خبر حکم حبس یکی از قضات پرونده کهریزک به نام 'ج.ه' به اتهام اختلاس صحت دارد یا نه، گفت: شخص مدنظر نمی دانم کیست که خبرنگاران یکصدا گفتند قاضی حیدری فرد و معاون اول قوه قضاییه جواب داد که وی دو پرونده دارد یکی در دادسرا است و به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی ادامه داد: این محکوم در پرونده دیگر سه اتهام و نسبت به هر اتهام ، محکومیت سنگین داشته است؛ طبق قانون جدید اگر کسی یکی تا سه جرم داشته باشد ، حکم اجرا می شود و اما اگر سه جرم بیشتر داشته باشد مجرم باید جرم أشد را متحمل شود که جرم أشد این فرد ١٥ سال است.

 هنوز برای پرونده دانیال زاده کیفرخواست صادر نشده است

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر متواری شدن دو نفر مرتبط با پرونده دانیال زاده ، گفت: یک نفر در این ارتباط متواری شد و الان در داخل کشور نیست.
محسنی اژه ای افزود: اما خود این متهم بازداشت است و از افراد دیگر مرتبط با این پرونده هم دارد تحقیق و بازجویی انجام می شود؛ هنوز کیفر خواستی برای این پرونده صادر نشده است.

مجازات تجاوز به عنف إعدام است

خبرنگاری با توجه به خبر دو بار تجاوز به یک دختر جوان در یک شب و مشکل اثبات تجاوز از محسنی اژه ای پرسید آیا نمی توان قانون را طوری اصلاح کرد که فرد متجاوز با آوردن چند شاهد دروغین نتواند از زیر بار اتهام فرار کند، که سخنگوی قوه قضاییه در این باره گفت: راه اثبات، بحث دشواری است اما نمی شود گفت الان قانون نقص دارد.

وی اضافه کرد: راه اثبات برخی امور بسیار سخت است و شاید محدود باشد اما مسدود نیست ؛ قوه قضاییه روی این قضیه اهتمام و برخورد ویژه داشته و حتی برخی متهمان بصورت علنی و در ملا عام مجازات می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار