اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
از سید مرتضی سبزقبا، فیلم‌ساز دزفولی، در «آیین تجلیل از برترین‌های استان‌ها در جشنواره‌های بین‌المللی و انتخابات» برای فیلم «از ما» قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، در بخش برترین‎های صداوسیما در فستیوال‎های بین‌المللی به دلیل حضور موفق فیلم «از ما» در محافل بین‌المللی سینمایی و کسب جوایز مختلف این فیلم در فستیوال‎های بین‌المللی، جایزه‌ نقدی و لوح تقدیر برترین فیلمساز فیلم داستانی به سید مرتضی سبزقبا نویسنده و کارگردان خوزستانی این اثر اهدا شد. 

فیلم «از ما» که پیش از این جایزه‌ بهترین تهیه‎کنندگی فیلم‎های داستانی نوزدهمین جشنواره‌ تولیدات مراکز استانی صداوسیما را دریافت کرده است، در دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم«Cinalfama Lisbon»  پرتغال در چهار بخش بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد (عظیم سبزقبا) و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شده و در نهایت جایزه‌ بهترین فیلم کوتاه این جشنواره را از آن خود کرد. 

همچنین این فیلم جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه‌ کوتاه داستانی ماه فوریه‌ 2017 جشنواره‌ بین‌المللی فیلم "پنج قاره" ونزوئلا را دریافت کرده و همچنین نامزد دریافت جایزه‌ بهترین فیلم نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی تهران نیز بوده است. 

فیلم داستانی «از ما» به طریقه‌ سیاه‌ و سفید، در مدت زمان 18 دقیقه و در سیمای مرکز خوزستان تهیه و تولید شده است. 

سید مرتضی سبزقبا (نویسنده و کارگردان)، علیرضا خداداد، عظیم سبزقبا (بازیگران)، امیرعلی ‌ویسی (تصویربردار)، فرید دغاغله (تدوینگر)، هادی ساعدمحکم (صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار)، فاطمه سیاح‌طرفی (منشی صحنه)، حمید نورآبادی (طراح صحنه، لباس و گریم)، سیدعزیز رودبندی (مترجم) و حسین علیزاده (مدیر تولید)، برخی از عوامل تولید این فیلم هستند.

آیین تقدیر از برترین‎های مراکز استان‎ها در جشنواره‎های بین‌المللی و انتخابات، شامگاه سه‌شنبه 30 خرداد 1396 در تالار بوستان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.


برچسب ها: مرتضی سبزقبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار