اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
خیابانهای اصلی خرمشهر امسال هم ، همچون سالیان گزشته میزبان قدوم روزه دارانی بود که برای لبیک به ندای رهبری و مشارکت در بزرگداشت روز قدس گرمای هوا و عطش را بجان خریدند تا صحنه ی مبارزه خالی نباشد .
شوشان/خرمشهر :   خیابانهای اصلی خرمشهر امسال هم ، همچون سالیان گزشته میزبان قدوم روزه دارانی بود که برای لبیک به ندای رهبری و مشارکت در بزرگداشت روز قدس گرمای هوا و عطش را بجان خریدند تا صحنه ی مبارزه خالی نباشد .

اقشار مختلف خرمشهری ، ورزشکاران ، بانوان ، فرهنگیان ، طلاب ،خبرنگاران ، اعضای شورای شهر ، امام جمعه ، فرماندار ، شهردار ، اصناف و کارمندان دوایر مختلف دولتی با حضور در راهپیمایی روز قدس در خرمشهر باردیگر بر استمرار مبارزه با استکبار تا رهایی  کامل قدس تاکید کردند. 
راهپیمایی که از ساعت ۱۱صبح امروز از چهارراه مطهری آغاز شده بود با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل و حرکت مردم به سمت مسجد جامع برگزار شد.
حضور کلیه ی پرسنل و امکانت خدماتی اعم از آتش نشانی ، امبولانس ، نیروی انتظامی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، امداد خودرو ، شهرداری و نیروهای امنیتی جهت برپایی هرچه باشکوهتر روز قدس قابل توجه بود . 
مسجد جامع نیز میزبان مردم شریف خرمشهر برای قراٸت بیانیه ی روز قدس ، سخنرانی حاج آقا واضحی و اقامه نماز جمعه بود .




























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار