اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است/راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد/روز قدس روز بیداری امت اسلامی است/ حمایت از مستضعفین در روز جهانی قدس / فرهنگیان پیرو آرمان های فلسطین هستند
روز قدس یکی از یادگارهای به جامانده از امام خمینی (ره) است که باید هر ساله تلاش شود و به صورت باشکوه در کشور برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت:  روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است. به گزارش شوشان، محمد تقی زاده، پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز، اظهار کرد: روز قدس روز تجلی حماسه مردم ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: روز قدس یکی از یادگارهای به جامانده از امام خمینی (ره) است که باید هر ساله تلاش شود تا به صورت باشکوه در کشور برگزار شود.  تقی زاده با بیان اینکه روز قدس جزیی از یک مبارزه و هدف بزرگ است، خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند؛ روز قدس فقط مخصوص قدس نیست بلکه روز اسلام است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف روز جهانی قدس، عنوان کرد: با نگاه به زوایای مختلف این روز بزرگ جهانی می توان دریافت که این روز در واقع روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و و روز مبارزه با اسرائیل غاصب و جنایتکار و هچنین روز مبارزه با داعش است.  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: روز قدس روزی است که همه مسلمانان جهان با وحدت و یکپارچگی برای عزت و شکوه اسلام در صحنه حضور پیدا می کنند و فریاد آزادی و ستیز با مستکبران سرمی دهند.

تقی زاده با بیان اینکه روز قدس بخشی از هویت تاریخی و دینی ما ایرانیان است، تصریح کرد: دانش آموزان ما باید به خوبی با این روز آشنا شوند و هر سال تلاش کنند که این روز هر چه با شکوه تر برگزار شود.

وی افزود: این روز خصوصاً روز مبارزه با بعضی از سران مرتجع کشورهای اسلامی است که در راه مبارزه با استعمار جهانی از خود ضعف نشان می دهند و با نام ایادی استکبار جهانی در سطح منطقه عمل می کنند.

روز قدس  روز بیداری امت اسلامی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم گفت: روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی و روز مقاوت مستضعفان عالم است. مهدی رفیعی دهکردی با حضور در راهپیمایی روز قدس در اهواز، گفت: پیام روز جهانی قدس، پیام آگاهی انقلابی و شور مقاومت انقلابی است.

وی افزود: با برپایی هر چه با شکوه تر این یوم الله، مردم سرمایه اجتماعی خود را که همان علاقه به اراده امام و انقلاب است را به نمایش می گذارند. رفیعی دهکردی با بیان اینکه پیام روز قدس، پیامی برای همه ملت های آزاد جهان است، خاطرنشان کرد: روز قدس به ما نشان می دهد که اگر در کشوری مردمی در صحنه باشند، آن کشور هرگز زوالی نخواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: پیام دگر روز جهانی قدس این است که ملت های مختلف باید راه پیروزی خود را در وحدت جستجو کنند چرا که آنجایی که وحدت مردمی باشد استعمار ناکارآمد است.

رفیعی تصریح کرد: پیام امروز حضور مردم، پیام بیداری ملت اسلام و و پیام پایداری مقاومت است و امیدواریم مردم با آگاهی بخشی هر چه بیشتر بتوانند پیام انقلاب و امام را که همانا حمایت از مستضعفین و آزادی قدس شریف است به جهانیان برسانند.

روز قدس روز حمایت از مستضعفین جهان است

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان گفت: روز جهانی قدس روز حمایت از مستضعفین جهان و روز مقاومت اسلامی است. به گزارش شوشان،  جواد عباسی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز، اظهار کرد: روز قدس نماد هشداری است به همه مستکبران جهان که مستضعفین حامی و پشتیبان دارند و حامی و پشتیبان انها ملت بزرگ و با عزت ایران است.

وی با اشاره به حماسه پرشور مردم خوزستان در روز قدس، تصریح کرد: ملت سرافراز و همیشه حاضر در صحنه ایران و علی الخصوص خوزستان با حضور یک پارچه در راهپیمایی روز قدس این نماد رو به منصه ظهور گذاشتند و این هشدار رو به همه مستکبران جهان دادند. عباسی ادامه داد: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار و روز حمایت از مستضعفین جهان است که مردم با حضور خود در این روز پیام های مهمی را برای استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه ارسال کردند.

دانش آموزان و فرهنگیان پیرو آرمان های  فلسطین باشند

مدیر حراست آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس:دانش آموزان و فرهنگیان پیرو آرمان فلسطین باشند. عبدالعلی موسوی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اهواز، اظهار کرد: پیروی از آرمان های انقلاب و امام وظیفه عقیدتی و اسلامی ما شیعیان است.
وی با بیان اینکه آرمان بزرگ انقلاب، رهایی فلسطین از بند اشغالگران است، توضیح داد: باید تلاش کنیم تا این آرمان مهم و هدف بزرگ را در کنار زندگی روزمره همواره یادآوری کنیم تا به فراموشی سپرده نشود.

موسوی ادامه داد: به فرموده حضرت امام، فلسطین پاره تن اسلام است و این ارمان هر مسلمانی باید باشد که فلسطین و قدس عزیز به دامن پاک اسلام و مسلمین بازگردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار