اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت اسرائیل با حضور داعش تأمین شده است، گفت:‌ البته مدافعان حرم به دنبال برداشتن موانع آزادی فلسطین هستند؛ راه قدس از مسیر پیروزی علیه داعش و غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گذرد.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، آیت‌الله عباس کعبی در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد:‌ مردم روزه‌دار ایران اسلامی همراه با مؤمنین سراسر جهان، امروز در راهپیمایی روز قدس به‌عنوان یک عبادت دیگر و یک عمل صالح و حرکت مبتنی بر ایمان همراه با بصیرت حضور پیداکرده‌اند؛ این حرکت یک عمل صالح بزرگ است و هر حرکتی که باعث عصبانیت دشمن شود، یک موفقیت و عمل صالح محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: درود بر امام راحل (ره) که با ابتکار روز قدس را به‌عنوان روز بین‌المللی انقلاب اسلامی، هم برای آزادسازی قدس و جهت‌دهی به آزادی و هم برای ظهور امام عصر (عج) بسترسازی کردند.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر تحولات اشغال فلسطین را از سال 1327 پیگیری کنیم، همواره مبارزه و سازش دو روی سکه بعد از اشغال این سرزمین بوده است؛ البته زمینه‌سازی برای اشغال فلسطین از سال 1917 با بیانیه بالفور و با طراحی انگلیس خبیث و همچنین برنامه‌ریزی آژانس بین‌المللی یهود با حمایت آمریکا محقق شد و پس از 30 سال نتیجه گرفت.
 
آیت‌الله کعبی عنوان کرد: همچنین آمریکا و قدرت‌های مدعی در کنار انگلیس خبیث با پشتوانه یهودی‌های صهیونیست و راندن فلسطینی‌ها، بستر را برای اشغال این سرزمین هموار کردند.
 
وی افزود:‌ برخی کشورهای عربی نیز که همسایه‌های آن‌ها بودند، ازجمله مصر و سوریه نمی‌توانستند کاری انجام دهند چراکه خودِ این کشورها گرفتار استکبار و استبداد بودند و با فریب فرانسه و اعلام این موضوع که فلسطین منطقه بین‌المللی است، بستر لازم را برای شکل‌گیری دولت اسرائیل فراهم کرده‌اند.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خائنان و تمام کسانی که در این 69 سال دست از مقاومت برداشته‌اند و راه‌حل آزادی فلسطین را در همراهی با آمریکا، انگلیس و غرب جستجو کرده‌اند، گفت: باید از این‌ها درس عبرت بگیریم تا خیانت دیگری در سرزمین‌های اسلامی تکرار نشود؛ از دیگر کسانی که به فلسطین و آرمان‌های آن خیانت کرد نیز می‌توان به حسنی مبارک رئیس‌جمهور سابق مصر، ملک حسین پادشاه سابق اردن و اغلب کشورهای عربی اشاره کرد.
 
کعبی با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره اعلام کرده است هرکسی را که برای آزادی قدس حرکت کند از همه نظر اعم از نظامی، دیپلماسی و مالی حمایت می‌کنیم، گفت: ملت ایران در مقابل آمریکا، انگلیس خبیث و دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی برای محو اسرائیل جنایتکار از صحنه روزگار، در صحنه حاضر هستند.
 
وی عنوان کرد:‌ از دیگر خائنان به آرمان فلسطین، می‌توان روشن‌فکرنمایان غرب و جهان اسلام را نام برد؛ این غرب‌زده‌ها همواره به ملت‌ها، استقلال و آزادی ملت‌ها خیانت کرده‌اند و معتقدند از فرق سر تا نوک پا باید غربی شود و در تعارف بین منافع ملی و هویت ملی همواره با دلبستگی به غرب، منافع ملی را جستجو کرده‌اند و به هویت ملی برخاسته از اسلام پشت می‌کنند.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این خائنان در دوران ما روشنفکران غرب‌زده‌ای هستند که آمریکا می‌خواهد شبکه لیبرال را از دل آن‌ها راه‌بیندازد و دشمن در جمهوری اسلامی از طریق نفوذ و جادادن به این شبکه، در حال مقابله با ملت، آرمان‌های آن‌ها و هویت انقلابی ملت ما هستند.
 
آیت‌الله کعبی با بیان اینکه امنیت اسرائیل با حضور داعش تأمین شده است، گفت:‌ داعشی‌ها در تل‌آویو معالجه می‌شوند و این مسأله قابل‌توجهی است؛ البته مدافعان حرم به دنبال برداشتن موانع آزادی فلسطین هستند. راه قدس از مسیر پیروزی علیه داعش و غرش موشک‌های سپاه پاسداران اسلامی می‌گذرد.
 
وی با بیان اینکه حرکت عظیم سپاه با موشک‌باران داعش در دیرالزور به نقطه اوج خود رسید و مجاهدت‌های مدافعان حرم نیز نقطه عطفی برای حرکت آزادی قدس است، تأکید کرد: حرکت اخیر سپاه پیام‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بسیاری در بر داشت که ازجمله آن می‌توان به امنیت فرامرزی، امنیت ملی و بین‌المللی برای ایران و سایر کشورها و همچنین آزادی قدس اشاره کرد.
 
آیت‌الله کعبی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در 25 سال آینده رژیمی به اسم اسرائیل وجود نخواهد داشت، گفت:‌ این دشمنان برای جلوگیری از زوال در حال تدوین برنامه‌هایی هستند که از آن جمله می‌توان به تلاش برای استحاله انقلاب، تضعیف ایمان، تقویت داعش، مقاومت‌هراسی در منطقه، تضعیف رهبری و همچنین تضعیف شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل اشاره کرد.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایران اصلاً جنگ‌طلب نیست، گفت: البته در صورت تحمیل جنگ سیلی محکم و مشتی بزرگ و آهنین به تمامی مخالفان اسلام و تکفیری‌ها می‌زنیم و قطعاً به‌جز امنیت مکه و مدینه جایی را برای این دشمنان و کاخ‌های پوشالی آل‌سعود امن نمی‌گذاریم.
 
وی ادامه داد: تشدید تفرقه مذهبی و قومیتی و همچنین تبدیل آن به شکاف عمیق و چالش امنیتی جزو برنامه‌های این دشمنان است؛ البته ما نیز راهبردهایی ازجمله اجرایی کردن راهبردهای مقام معظم رهبری و تقویت گفتمان اسلامی با تأکید بر آزادی قدس را برای نابودی رژیم صهیونیستی داریم.
 
آیت‌الله کعبی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند داعش از بین برود و می‌خواهند آن را در مسیر خودشان کنترل کنند، اما همان‌طور که قهرمانان هوا و فضا توانستند مهندسی معکوس پهپاد را داشته باشند و از طریق آن نیز پهپاد جاسوسی اسرائیل را در سرزمین ایران اسلامی به زمین نشاندند، مرگ داعشی‌ها هم با مهندسی معکوس قابل تحقق است.


برچسب ها: قدس ، سپاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار