اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
طی نشست خبری
امروز سوم تیرماه سال 96 از پوستر بیستمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد .
شوشان خرمشهر :  امروز سوم تیرماه سال 96 از پوستر بیستمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد .

طی این آیین که در سالن شهرداری خرمشهر و با حضور روسای ادارات ارشاد خرمشهر ، آبادان و منطقه اروند برگزار شد ضمن رونمایی از پوستر منتخب  اطلاعاتی پیرامون جشنواره امسال در اختیار رسانه ها قرار گرفت . 
طبق اطلاعات واصله از 186 اثر مورد پذیرش در جشنواره 104 اثر صحنه ای و 82 اثر بصورت میدانی اجرا میشوند . اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی خرمشهر برای تاترهای صحنه ای سه محل تالار خلیج فارس ، تالار فانوس و سالن اجتماعات شهرداری را در نظر گرفته است . 

قنواتی رییس اداره ارشاد منطقه آزاد اروند در پاسخ به این پرسش که تاترهای میدانی در کجا برگزار خواهند شد گفت : تاترهای میدانی در ساعت 20 هر شب در مراکز تجمعات سطح شهر مثل بازار کنز المال ، بازار امام رضا (ع) یا میادین اجرا خواهند شد . وی با تاکید بر کیفیت بخشی آثار هنری در این دوره گفت سعی شده که از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ، بهترین آثار برای اجرا انتخاب شوند .

قنواتی ضمن تشکر از مرکز هنرهای نمایشی ، منطقه آزاد اروند ، شهرداری خرمشهر ، فرمانداری ویژه خرمشهر ، انجمن های تاتر و نمایش افزود 100 الی 150 هنرمند از سراسر کشور طی یک هفته مهمان خرمشهر خواهند بود که برای ارتقای صطح فهنگی هنری شهرستان مناسب خواهد بود .

رییس اداره ارشاد منطقه آزاد اروند در پایان از فراخوان جشنواره ی بیست و یکم برای اولین بار از هم اکنون خبر داد و دلیل آن را ایجاد فرصت مناسب برای گروههای علاقمند برای تهیه آثار هنری دانست .








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار