شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
شوشان: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز در بیانیه ای شعار علیه رییس جمهور و بی احترامی به مسئولین کشور در راهپیمایی روز قدس را محکوم کرد.

به گزارش شوشان ، در این بیانیه آمده است:  بعد از حماسه ی مشارکت 75 درصدی ملت و 24 میلیون رای قاطع مردم فهیم ایران به گفتمان اعتدال شاهد شیطنت های برخی عناصر معلوم الحال و ورشکسته سیاسی در به چالش کشیدن رای قاطع مردم و منتخب ایشان هستیم.

این گزندها در روز قدس که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آن را روز اسلام معرفی نمودند به اوج خود رسید. انتظار شایسته بود  که برخی جریان های سیاسی با  بازگشت به آغوش پر مهر ملت همیشه هوشیار و عزیز و روزه دار ایران اسلامی، منادی شکوه و عظمت اسلام و ارزش های انسانی و اسلامی در این یوم الله  باشند.

 انتظار آن بود تا با درک اوضاع خطیر منطقه و اتفاقات تلخ تروریستی در کشور عزیزمان منادی وحدت باشند و دشمنان ملت ایران را نومید سازند. اما این عده اندک نه تنها چنین نکردند بلکه با اهانت به رییس جمهور جناب آقای دکتر روحانی و سردادن شعارهای تفرقه آمیز آب به  آسیاب رژیم غاصب صهیونیستی و داعشیان ریختند و اسباب مسرت آنان را فراهم کردند و روز قدس، میراث بزرگ حضرت امام برای وحدت جهان اسلام را به میدان انتقام و تسویه حساب های سیاسی بدل ساختند. 

البته این اقدام آنچنان سخیف و بی مایه بود که حتی حامیان رسانه ای آنها را نیز مجبور به اعلان تبری کرد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز همراه با مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی این اقدام را محکوم نموده و به صورت جدی و قاطع حمایت خود را از جناب آقای دکتر روحانی اعلام نموده  و از قوه قضاییه و نهادهای ذی ربط در تامین امنیت خواستار رسیدگی و برخورد با هنجارشکنان سیاسی و اجتماعی است


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار