اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: اقدام اخیر علیه رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز جهانی قُدس کاری اشتباه و نادرست بود. لذا ما از این اقدام تبری جُسته و نباید این‌گونه کارها تکرار شود.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل امام‌جمعه هندیجان در جمع نمازگزاران مسجد جامع، اظهار داشت: از ملت شریف، ولایت مدار، قهرمان همیشه درصحنه ایران اسلامی بخصوص مردم بزرگوار هندیجان که در هوای گرم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، تشکر و قدرانی می‌کنم.

وی افزود: ملت ایران در همه صحنه‌ها به‌موقع حاضرشده و به ندای ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای لبیک گفتند. لبیک گفتن به ندای امام جامعه بر همه مسلمین و مؤمنین واجب است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: به صحنه آمدن مردم سبب بیداری و هوشیاری شده و نمی‌گذارد گذر زمان باعث غفلت ما از اهداف انقلاب اسلامی شود. لذا حضور مردم، یعنی پیشروی انقلاب به‌سوی قله‌های والاتر است.

وی گفت: این راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها، ماه مبارک رمضان و شرکت در مراسم‌های دعا و نیایش بهترین راه برای بیداری و کسب معارف الهی است مردم عزیز ما بهترین بهره از این نعمت‌های الهی را ببرند.

ساری اصل عنوان کرد: در روز راهپیمایی قدس همه مسئولان عالی نظام حضورداشته و جنایات رژیم کودک کش متوحش صهیونیستی را محکوم کردند و با حمایت از انتفاضه فلسطین پیام بسیار بزرگی را به آن‌ها مخابره کردند.

وی افزود: در روز قدس عده‌ای قلیل شعارهایی علیه رئیس‌جمهور مطرح کردند که این اقدام نامناسب و ناشایست بود، این کار نباید صورت می‌گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: ما در راهپیمایی روز قدس به دنبال اتحاد و انسجام برای نابودی رژیم منحوس، وحشی، صهیونیستی هستیم لذا نباید شعارهای نابخردانه از عده‌ای سر داده شود.

وی گفت: با توجه به این‌که این اقدام نامناسب و غیره قابل‌تصور بود و ما هم از این کار منزجر هستیم بزرگ‌نمایی آن‌هم به صلاح نیست.

ساری اصل عنوان کرد: الحمدالله مسئولان زی ربط پیگیر موضوع هستند و لذا از همه می‌خواهیم از بازتاب آن در فضاهای مجازی خودداری کرده و به این حرکات بچه‌گانه دامن نزنند و بگذارند از ذهن خارج گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار