اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: همه کشورهای مسلمان جهان سند ننگین و خباثت آلود 2030 را نپذیرند و استقلال اسلامی و دینی خود را در مقابل مستکبران و فاسدین حفظ کنند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل، اظهار داشت: روز قدس یک روز استثنایی، تاریخی و بسیار مهم است که همه مردم باید این روز را به بهترین شکل زنده نگه‌دارند.

وی افزود: روز قدس روزی است که مردم مظلوم، ستم دیده فلسطین منتظر کمک و نجات آن‌ها از غده سرطانی اسرائیلی هستند.

خطیب نماز جمعه هندیجان بیان کرد: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رسماً بعد از هجوم وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به لبنان و اشغال آن اعلام کردند.

وی گفت: هنگامی‌که صهیونیست وحشی لبنان را اشغال کرد حضرت امام خمینی (ره) در جهت حفظ انسجام و اتحاد مسلمین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری و همه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان را موظف کردند این روز را برای همیشه زنده نگه‌دارند.

ساری اصل عنوان کرد: روز قدس باید علیه ظالمان سخت و خشن، برای مظلومان، محرومان رحمت و برکت باشد. قداست فلسطین به وجود بیت‌المقدس اولین قبله مسلمین است.

وی افزود: همان‌گونه که خانه خدا کعبه الحرام مقدس بوده بیت‌المقدس نیز مقدس است چراکه قدس دومین مسجد خداوند بزرگ و متعال است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند بیت‌المقدس یکی از چهار مکان مقدس دنیا و قدس محل ورود، نزول و دفن انبیا الهی در طول دوران هدایت مردم بوده است.

وی گفت: با این اوصاف از روز قدس و اهمیتی که دارد جمهوری اسلامی ایران و رهبر کبیر آن حضرت روح‌الله خمینی (ره) آن را برای همیشه روز احیایی مبارزه با مستکبران و فاسدان عالم قراردادند.

ساری اصل عنوان کردند: جمهوری اسلامی ایران از بدو حرکت انقلاب اسلامی با ندای رهبر کبیر امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای ولی‌فقیه ما از غاصبان وحشی صهیونیستی اعلام برائت کردند.

وی افزود: روز قدس روز اسلام و مقابله مستضعفین با مستکبران عالم است. فریاد مردم باید به‌گونه‌ای باشد که ریشه این غده سرطانی کنده شود.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: روز قدس روز سرنوشت‌ساز برای مسلمانان جهان است، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین که در این روز از جهان خواران برائت می‌جوییم.

وی گفت: طبق فرمایش صریح قرآن کریم تسلط مستکبران و ملحدان عالم بر مسلمانان و مؤمنین محال است اما متأسفانه سران فاسد، منحوس، بزدل، خبیث و خیانت‌کار کشورهای عربی دست جنایتکاران جهانی برای سرکوب مسلمان باز گذاشته‌اند.

ساری اصل عنوان کرد: متأسفانه حکام فاسد عربی و کسانی که خود را خادم حرمین شریفین می‌نامند با جنایتکاران هم‌نوا شده و علیه مسلمانان توطئه کرده و به صهیونیست‌ها اجازه می‌دهند هرروز مردم مسلمان را بکشند این شجره ملعونِ خبیثِ سعودی باید ریشه‌کن شود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند فرق بین منافق و مؤمن در شرکت کردند در روز جهانی قدس است لذا همه ما باید در روز قدس هم‌نوا با دیگر ملت‌های مسلمان بخصوص مردم ایران‌زمین شرکت فعال داشته باشیم.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: همه مسئولان باید به ندای ملکوتی امام خمینی (ره) لبیک گفته و علیه غده سرطانی اسرائیل غاصب بخروشند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه از گفت‌وگو حمایت کرده و دنبال ایجاد صلح در جهان است اما این سبب نیست که از حق‌وحقوق مردم و منافع ملی خود بگذرد و پاسخ کوبنده‌ای به هر متجاوز خواهد داد.

ساری اصل عنوان کرد: از اقدامات سپاه پاسداران در نابود کردن چشم کوردلان و فتنه گران در سوریه تشکر، قدردانی و ازاین‌گونه اقدامات شجاعانه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: سند 2030 یک سند ننگین و گستاخانه است از همه مسلمانان جهان می‌خواهیم این سند ضد اسلامی، قرآنی را تحریم و آن را به‌صورت گروهی باطل کنند تا مستکبران نتوانند نوجوانان و جوانان ما را گمراه کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار