شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
پروا آقاخانی

این روزها بازار نقد به سمت وسوی تهدید و کسب منافع فردی و گروهی بگونه ای پیشتاز واقعیت ها و خدمات مخلصانه ی هیئت دولت از رییس جمهور منتخب مردم گرفته تا استاندارِ منتخب رییس جمهور دکترحسن روحانی شده است،که دیگر اذهان عموم قدرت تشخیص موافقان دولت_تا کاسبان منفعتی پوششی دولتی برآمده از مردم(تدبیروامید) را به سختی میتوان برآورد میدانی کرد!

دکتر روحانی نمونه ی بارز یک جمهوریت است،جمهوریتی از دل یک رفراندوم سیاسی و مدنی،و این جمهوریت اگر تقویت نشود و چهارچوب نظام مردم سالاردینی ایران اسلامی را پوشش ندهد و یا اینکه توسط خودی و ناخودی مورد هجمه قرار گیرد،بلاشک در دراز مدت آسیب های سیاسی و فرهنگی اذهان ملی را نسبت به همه ی حوزه های مردمی و دولتی دچار صدمه خواهد کرد.!

مجموعه های محلی(استان ها) باز این حملات غیرمنصفانه توسط خودی و ناخودی باز قابل مشاهده است،حمله به نماینده ی تام الاختیار رییس جمهور منتخب مردم یعنی تخریب ارکان دولت و تضعیف مدیریت تشخیص دولت در اذهان مردمان آن استان،بنابراین وقتی عده ای منافع فردی و رفیقان خود را مقدم بر منافع مردم می دانند فرقی با رقیبان نخواهند داشت،و بهرشکل ولو تخریب مواضع دولت محلی و حمله سیاسی در تلاش برای رسیدن به منافع رانتی خود هستند،چگونه میتوان نماینده عالی دولت اصلاحات و اعتدال را یاری رساند؟!،که بقول بزرگان از خیری عطا نمی کنید شر مرسانید!!

استاندار یک استان بسیار حساس بلحاظ استراتژیک و ژئوپولیتیک را نمیتوان تا این حد غیرمنصفانه و بدون در نظر گرفتن موقعیت محلی وملی و بین المللی استانی مانند خوزستان به نقد غیرمدنی و غیرحرفه ای آشوب منطقه ای ایجاد کرد،فضای مجازی یک سرمایه ی مردمی است که مددکار جریان منتقد باید باشد،نه اینکه استفاده سوء علیه مدیران عالی دولت برآمده از مردم باشد،اینگونه که همراهی با آقایان قالیباف و دیگر رقبای سیاسی است..!!

دکترشریعتی یک استاندار بومی،و به مراتب مردمی و بالاتر از آن زحمتکش و آگاه است به مسائل استان و درد و رنج مردم،ایشان نمونه ی بارز یک اصلاح طلب مردمدار و خدمتگزار است،و همه هم در انتخابات ریاست جمهوری96 دیده اید که چگونه استان را مدیریت سیاسی کرده و با عملکرد خدمات رسانی در میان همه ی بحران های طبیعی و غیرطبیعی مردم را در پیوند با نظام جمهوری اسلامی پای صندوق های رأی کشاند.

شریعتی یک استاندار پرتلاش و خوشفکر و مددکار است،که خواب را در چشم مدعیان دروغین خدمت به مردم آشفته کرده است،و در مدت کوتاه مدیریت خود همچنان شبانه روز خود را وقف مردم و همدردی با مردم استان خود کرده اند.
ان شاءالله که شرط انصاف را که اخلاق سیاسی است رعایت کنیم،و اگر نمیتوانیم همراه دولت و نماینده عالی دولت باشیم،حداقل چوب لای چرخ توسعه و تلاش مجدانه هیئت دولت در استان نکنیم

برچسب ها: پروا آقاخانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار