شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
شوشان: سرعت بخشی به روند پیشرفت پروژه های آبرسانی فعال در روستاهای شهرستان کارون در شورای اداری امور آبفاروستایی شهرستان کارون مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریاخاکی گفت: جلسه شورای اداری این امور با حضور کلیه کارکنان و آبداران برگزار شد که در آن بر سرعت بخشی به روند پیشرفت پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان تاکید شد.


مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن گرمای شدید تابستان و احتمال وجود تنش آبی نیازهای فنی تاسیسات آبرسانی در حوزه بهره برداری و تصمیم گیری مناسب برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل گرفته شد.

آریاخاکی بیان کرد: در این جلسه بر ثبت و کنترل دقیق روزانه شاخص های کمی و کیفی آب تصفیه خانه ها تاکید شد، نظارت بر شاخص کمی و کیفی آب شرب روستاها با هدف جلب رضایت بیشتر اهالی شریف روستاهای تحت پوشش است

وی همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای برقراری امنیت و کنترل مخازن آب و تاسیسات آبرسانی توسط آبداران و نیروهای حراست خبر داد و گفت: نظارت بر وضعیت انشعابات مشترکین و روند پیشرفت پروژه های آبرسانی فعال، تقویت فشار چمیان، شعمیط و ملچ نیز از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار