شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
آتش سوزی سنگین در مجتمع ۵ طبقه و فرار ساکنان به پشت بام / 12مصدوم در حادثه آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در اهواز
بر اساس اعلام آتش نشانی اهواز، یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در منطقه بهارستان اهواز به شدت دچار حریق شده است.
یک مجتمع پنج طبقه مسکونی در اهواز به شدت دچار آتش سوزی شد. بر اساس اعلام آتش نشانی اهواز، یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در منطقه بهارستان اهواز به شدت دچار حریق شده است.

هم اکنون نیروها و خودروهای امدادی آتش نشانی اهواز در محل حضور دارند تا آتش را به سرعت خاموش کنند. برخی ساکنان برای فرار از آتش به پشت بام مجتمع مسکونی پناه برده اند. چندین خودور متعلق به ساکنان نیز دچار آتش سوزی شده است.
 
خبر تکمیلی

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه خبر داد.

محمود روزبهانی اظهار کرد: این حادثه در ساعت 10:40 امروز در خیابان اقارب‌پرست واقع در منطقه بهارستان رخ داد که پس از 2 دقیقه 10 دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات و نردبان از پنج ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شدند. این آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان در ساعت 11:28 مهار شد.

وی با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: یک خودروی پارک شده در پارکینگ این مجتمع دچار آتش‌سوزی شده بود که موجب سرایت دود و شعله‌های آتش به تمام واحدهای ساختمان شد.

روزبهانی درباره نحوه نجات ساکنان ساختمان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی ساکنان مجتمع را به پشت‌بام هدایت کردند و پس از اطفای حریق آن‌ها را به بیرون از ساختمان هدایت کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: در این آتش‌سوزی حدود 12 تن از ساکنان مجتمع مسکونی مصدوم شدند که توسط نیروهای عملیاتی اورژانس 115 به طور سرپایی درمان شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار