اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان خبر داد:
این طرح پیش از این در تهران نیز به اجرا گذاشته شد و اکنون نیز شرکت هایی در اهواز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند
شوشان: معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در جهت رفاه حال شهروندان و استفاده از فضای مجازی در راستای ایجاد کسب و کار نوین، طرح راه اندازی تاکسی های اینترنتی در اهواز اجرایی خواهد شد.

 فرامند هاشمی زاده اظهارکرد: این طرح پیش از این در تهران نیز به اجرا گذاشته شد و اکنون نیز شرکت هایی در اهواز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند که اعطای مجوز های لازم و تصمیم گیری ها در این خصوص به بررسی های بیشتر و انجام جلسه نهایی تا پایان ماه جاری موکول شد و در صورت مهیا شدن شرایط لازم طرح مذکور به سرعت اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مزایای فراوان اجرای طرح تاکسی های اینترنتی افزود: در صورتی که این طرح به درستی اجرایی شود شاهد بوجود آمدن فضای جدید در جهت استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ایجاد کسب و کار و علاوه بر ثبت آمار لحظه ای تاکسی ها در سطح شهر خواهیم بود.

وی گفت: اجرای این طرح به همراه هوشمند سازی تاکسی های شهری که مزایای همچون استفاده از کارت شهروند و کارت شتاب را جهت پرداخت کرایه برای مسافران ایجاد می کند می تواند تحول مطلوبی را در راستای رفاه حال شهروندان در بحث حمل و نقل عمومی به دنبال داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به جمع بندی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان ذیربط در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این طرح در اهواز باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار