اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
آبادان - شوشان ؛ مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:2 هزار و 225 کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیرقابل مصرف در شهرستان های آبادان،خرمشهر و شادگان معدوم شد
جعفر ربیحاوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:در ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار و 400 واحد صنفی مورد پایش قرار گرفتند و 358 مورد از مراکزی مثل شیرینی فروشی ها و کارگاه های قنادی، مراکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه و مراکز تهیه و فروش آش و حلیم صورت گرفت.
وی از پایش 2 بار از اصناف در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد و اظهارکرد: در این مدت 165 مورد بازدید و نظارت از مساجد و اماکن متبرکه و 2 هزار و 959 مورد بازدید مربوط به سایر مراکز مشمول طرح پایش ماه مبارک رمضان انجام شد.
مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی آبادان از اخطار به 357 مرکز در خصوص رفع نواقص بحرانی و غیر بحرانی به اصناف زیر مجموعه دانشکده خبر داد و بیان داشت: 21 مورد تخلف اصناف به مراجع قضایی معرفی که در نهایت منجر به تعطیلی 13 واحد صنفی متخلف شد.
وی گفت: در این طرح به منظور کنترل و پایش کیفی وضعیت تامین و توزیع آب آشامیدنی 13 هزار و 284 مورد کلرسنجی و 472 مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی انجام شد.
وی افزود: سامانه 190پیگیری شکایات و گزارشات تخلفات بهداشتی به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارش های مردمی است.
شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار