اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وجود اعلام خبر حل مشکل بازنشستگی خود پس از ماه ها پیگیری همچنان در انتظار تحقق وعده ها بلاتکلیف اند
بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وجود اعلام خبر حل مشکل بازنشستگی خود پس از ماه ها پیگیری همچنان در انتظار تحقق وعده ها بلاتکلیف اند.

تعدادی از بازنشستگان این شرکت روز سه شنبه با تجمع در ورودی ساختمان فرمانداری شوش خواستار تحقق وعده های داده شده از سوی مسئولان ذیربط شدند.

چند تن از کارکنان بازنشسته این شرکت اظهار داشتند: 341 بازنشسته شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بیش از یکسال است به دلیل پرداخت نشدن سهم چهار درصد سازمان تامین اجتماعی از سوی این شرکت در بلاتکلیفی بسر می برند.

تجمع بازنشستگان این شرکت در مقابل ساختمان فرمانداری شوش برای دومین روز پیاپی در حالی است که قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه چندی پیش از حل مشکل بیمه بازنشستگان این شرکت خبر داد و گفت:این شرکت موفق شد تعداد 341 نفر از پرسنل شرکت را به افتخار بازنشستگی نایل کند.

سیامک افشار افزود:با تلاش مدیر عامل شرکت و مساعدت اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان سرانجام مشکل چهار درصد بازنشستگان این شرکت مرتفع شد.

سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش در خصوص مشکل بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به خبرنگار ایرنا گفت:با پیگیری انجام شده از سوی فرماندار شهرستان شوش ، دستور استاندار خوزستان و مساعدت مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان مشکل پرداخت چهار درصد بازنشستگی این افراد از سوی شرکت نیشکر هفت تپه حل شده منتهی این افراد باید صبوری بخرج دهند تا بازنشستگی آنان روند اداری را طی کند.

رقیه محمودی افزود:طبق صورتجلسه ای که با حضور استاندار خوزستان و مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان و نماینده شرکت نیشکر هفت تپه تنظیم شده ، این شرکت در نخستین گام برای حل مشکل 341 نفر از کارکنان بازنشسته خود 40 میلیارد ریال در 2 نوبت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.

وی پیش بینی کرد: با واریز مبلغ مذکور به حساب سازمان تامین اجتماعی از سوی شرکت نیشکر هفت تپه تا روز شنبه آینده شاهد حل مشکل بازنشستگان مذکور باشیم.

کشت و صنعت هفت تپه ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

شرکت نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه های استان خوزستان بلکه کشور است که نقش مهمی در تولید ، اشتغال و کشاورزی منطقه دارد.

برچسب ها: نیشکر هفت‌تپه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار