اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴
اظهار نظر سخیف نماینده ستاد روحانی در اندیکا و توهین به صحابه پیامبر و واکنش حاضرین / انتقاد از به کارگیری فرمانداران منتسب به احمدی نژاد و تاکید بر به کارگیری اصلاح طلبان
از دیگر نکات این نشست ٬ انتقاد شدید مسئولین ستاد اندیمشک به اینکه هیچ کدام از مسئولین شهر اصلاح طلب نیستند و اصلاح طلبان این شهرستان تحت فشار...
شوشان: شریعتی استاندار خوزستان سه شنبه ضمن دعوت از کلیه مسئولین ستادهای دکتر روحانی در استان به اطلاع از نظرات آنها و بحث تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شوشان ٬ در این جلسه ملک مکوندی مجری و هماهنگ کننده جلسه بود. عماد قائم مقام ستاد روحانی به بکارگیری نیروهای ستادی در پست های خدمتی تاکید و بر منصافانه بودن نقد از استاندار همراه با ارائه راهکار اشاره کرد .

در این جلسه بصورت گزینشی برخی از روسای ستادهای  شهرستانها صحبت کردند که از جنوب خوزستان رویا اکبری و علیرضا  شریفی  از شهرهای جنوبی و از شهرهای شمالی استان خانم میری و آقای ادیبی و همچنین درخشان و دانش هم به نمایندگی از شهرهای غرب و شرق استان به ایراد نظرات خود پرداختند.  

کلاه کج از ستاد جوانان ، خانم  خوشکام نماینده بانوان ، بختیاری پور نماینده ایثارگران ، فضیلت پور از معاونین ستاد ، سید رسول موسوی رییس اسبق آموزش و پرورش و از مسئولین ستادها و روستا معاونت شهرهای شمالی هم نظرات خود را بیان کردند .

محور گفتگوها استفاده از ظرفیتهای ستادی برای احراز مسئولیت و پستهای حساس و اساسی در مرکز استان و شهرستان ها ، به کارگیری افراد همسو با دولت در پستها و تغییر و تحول اساسی در کادر مسئولین، انتقاد به وابستگی اغلب فرمانداران به دولت احمدی نژاد  و تقاضای به کارگیری نیروهای اصیل اصلاح طلب و یا حداقل اعتدال گرا بعنوان فرمانداران و بخشداران مرکزی بود.

در این جلسه همچنین پیشنهادی  به استاندار برای تشکیل مجمع مشورتی با استفاده از اعضای ستادها ارائه شد که در کنار آن با بیان اینکه بخش اعظم رای روحانی بخاطر فعالیت بانوان بود  به بهره گیری از توان بانوان و دادن مسئولیت به انها تاکید شد. همچنین  از شریعتی تقاضا شد برای انسجام و وحدت احزاب و دادن میدان عمل به متعهدین ستادی و احزاب اهتمام بیشتری نماید

از دیگر نکات این نشست ٬ انتقاد شدید مسئولین ستاد اندیمشک به اینکه هیچ کدام از مسئولین شهر اصلاح طلب نیستند و اصلاح طلبان این شهرستان تحت فشار بسیار زیاد نماینده و فرماندار هستند ٬ بود 

در ادامه این نشست نماینده ستاد روحانی در اندیکا نسبت به صحابه نبی مکرم اسلام توهین و اظهار نظری کرد که با واکنش استاندار و دیگر حاضرین مواجه شد. شریعتی ضمن پاسخ به ورناصری  بر لزوم صبر و جلوگیری از تندروی اشاره کرد و گفت اصل تفکر باید اعتلای ایران باشد.

همچنین در این نشست به رای معنادار خوزستان به اصلاحات اشاره شد که علیرغم شرایط معیشتی نامناسب و اوضاع نابسامان اب و هوا و ریزگردها درصد رای بالای خوزستان به روحانی اختصاص داشت.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار