شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
واکنش ها به توهین به صحابه پیامبر اسلام در نشست استاندار با ستاد روحانی / سید رسول موسوی در گفتگو با شوشان: اصلاح طلبان معتقد اسلام و وفادار به نظام و رهبری هستند / اصلاح طلبان خوزستان و ستاد روحانی توهین به صحابه پیامبر اسلام را محکوم کردند / فرهنگ سلمان فارسی است که انقلاب اسلامی را ایجاد کرد / هر نوع شعار قومی از سوی هر فرد و گروهی که مطرح شود پذیرفته نیست
هر نوع شعار قومی از سوی هر فرد و گروهی که مطرح شود پذیرفته نیست چرا که بر خلاف اسلام ، آرا و نظریات امام راحل و برخلاف بینش عمیق اصلاح طلبان است...


شوشان: نشست استاندار خوزستان با جمعی از فعالین ستاد روحانی به دلیل توهین رییس یکی از ستادهای روحانی در استان به صحابه پیامبر مکرم اسلام ، حاشیه های مختلفی را به دنبال داشت. 

در همین زمینه سید رسول موسوی از فعالین ستاد روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان ، ضمن محکوم کردن رفتار جاهلانه و افراطی صورت گرفته در این نشست ، گفت: به دلیل سخنان مطرح شده از سوی رییس ستاد روحانی در اندیکا ، از مقام شامخ شهدا ، از محضر امام و رهبری و آستان مقدس پیامبر اکرم ( ص) عذرخواهی می کنم .

وی گفت: پیامبر اسلام در مورد سلمان فارسی فرموده اند که "سلمان منا اهل‌البیت، سلمان از اهل‌بیت ما است" . فرهنگ سلمان فارسی است که انقلاب اسلامی را ایجاد کرد و فرهنگ سلمان فارسی است که موجب شد در ایران اسلام اینگونه ریشه بدواند. بنابراین توهین به این صحابه پیامبر اسلام ، نشان دهنده رفتارهای جاهلی و افراطی است که از سوی همگان محکوم است.

سید رسول موسوی ادامه داد: هر نوع شعار قومی از سوی هر فرد و گروهی که مطرح شود پذیرفته نیست چرا که بر خلاف اسلام ، آرا و نظریات امام راحل و برخلاف بینش عمیق اصلاح طلبان است. 

وی افزود: سخن مطرح شده از سوی یک نفر در نشست با استاندار خوزستان ، از سوی اصلاح طلبان و ستاد روحانی محکوم است . اصلاح طلبان معتقد به اسلام ، پیامبر و وفادار به نظام و رهبری هستند و هر فردی که به نام اصلاح طلبان چنین توهین هایی نماید به هیچ وجه مورد پذیرش نخواهد بود و طرد و محکوم می شود.

افرادی که اینگونه سخن می کنند جاهل به احکام اسلام هستند و فهم درستی از مسائل اسلامی ندارند. در همان نشست نیز همه حاضرین و استاندار خوزستان ، توهین به صاحبه پیامبر را محکوم نمودند. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار