اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری تعداد تصادفات فوتی و جرحی جاده ای استان 19 در صد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عنوان کرد: در این بازه زمانی تعداد تصادفات فوتی و جرحی در جاده های برون شهری استان 82 فقره کاهش، تعداد کشته شدگان این تصادفات36 نفر و در تعداد مجروحین نیز86 نفر کاهش داشته ایم.

مسعود مصدقی اظهار داشت: با آغاز سفرهای تابستانی، برنامه های متعددی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از جمله هماهنگي با انجمنهاي صنفي شركتها ومؤسسات مسافربري استان و رانندگان تحت پوشش در راستای آمادگي هرچه بيشتر براي برنامه ريزي و جابجايي مسافرين درایام تابستان، هماهنگی با پلیس راه جهت اعمال محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيكي در روزهاي ترافيكي و بررسي و بازديد ناوگان مسافربري از لحاظ  فني  و ايمني و دارا بودن امكانات مورد نياز دراتوبوسها؛ قرار گرفته است.

مصدقی اذعان داشت: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تعداد تصادفات و تلفات سفرهای تابستانی و تقویت امداد رسانی در سوانح احتمالی هماهنگی و برنامه ریزی های لازم نیزصورت گرفته است.

وی به آمادگی شبانه روزی گشت راهداری توسط راهداران سختکوش در تمام محور های اشاره کرد و افزود: پاکسازی حریم جاده های منتهی به شهرها، اصلاح ورودی ها و تعمیر علایم ترافیکی موجود و اصلاح روشنایی معابر و رفع نقاط پر تصادف و ترمیم و لکه گیری آسفالت از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه از هماهنگی با شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کامل جایگاه های سوخت در مجتمع های خدماتی رفاهی خبر داد وبه آماده سازی محیط پایانه های مسافربری استان و نظارت بر عملکرد مدیران فنی در مراکز معاینه فنی خودرو در همه ایام سال بویژه در طول سفرهای تابستانی تأکید نمود.

مصدقی در پایان گفت: تلاش می گردد ضمن ارائه خدمات مناسب و تسهیل سفرها از تردد خودروهای دارای نقص فنی و بدون تجهیزات ایمنی لازم در راههای استان جلوگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار