شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
واکنش شریعتی استاندار خوزستان به توهین به صحابه پیامبر در نشست با ستاد روحانی / سلمان فارسی افتخار ما ایرانیان است / سلمان با تدبیر و با سیاست در امور و همه جانبه نگری و عمیق نگری خود همیشه کارهایی می کرد / خوزستان
سلمان فارسی افتخار ما ایرانیان است و افتخار مسلمانان است و حضور ایشان در کنار رسول مکرم اسلام برای ما ایرانیان که از ابتدا با اسلام...
شوشان: پس از سخنان توهین آمیز یکی از روسای ستاد روحانی در خوزستان در نشست با شریعتی استاندار ، حاضرین در نشست نسبت به توهین به صحابه پیامبر مکرم اسلام واکنش نشان دادند . در این جلسه استاندار خوزستان نسبت به طرح چنین مباحثی ، واکنش نشان داد .

وی در این نشست گفت: سلمان فارسی افتخار ما ایرانیان است و افتخار مسلمانان است و حضور ایشان در کنار رسول مکرم اسلام برای ما ایرانیان که از ابتدا با اسلام و دین و عدالت و انصاف مواجه بودیم برای ما وجودش مایه افتخار و سربلندی است و حضرت رسول (ص) میفرماید سلمان منا اهل بیت حضرت سلمان از اهل بیت پیامبر است.

شریعتی در این نشست گفت: حتی در بحث ما بین حضرت سلمان و ابوذر به نوعی حضرت رسول عمق فکر حضرت سلمان پختگی و همه جانبه گری ایشان را به نوعی تلقین می کند یعنی حضرت ابوذر با همه خوبی هایش مانند بعضی از ما کم تحمل  ولی سلمان با تدبیر و با سیاست در امور و همه جانبه نگری و عمیق نگری خود همیشه کارهایی می کرد و تصمیماتی میگرفت و نظراتی را اعمال میکرد که ممکن است در ابتدا و در ظاهر انتقاد بعضی از کسانی که تعلق جدی به اسلام مانند حضرت ابوذر داشتند را در پی داشت اما در کنه و در دراز مدت آنچه در نظرش بوده اعتلای کلمه الله و اعتلای اسلام عزیز بود. 

وی گفت: همین الان هم ما در جامعه مان می بینیم که عده ای هستند که مایل هستند خیلی تند و سریع میخواهند چیزی حادث شود و نتیجه گرفته شود اما یک عده ای با طمانینه و با عمیق فکر کردن و عمل کردن اگر چه ممکن است اعتراض عده ای هم در پی داشته اما سعی نموده اند اما آنچه نتیجه به دست می آید اعتلای ایران و اعتلای اسلام باشد و پیشرفت کشور باشد و در عین حال به بار نشستن این تفکر. ما چون سلمان از ما بوده همه باید سعی کنیم این موارد مدنظرمان باشد و منطق مان انشاالله بر منطق حضرت سلمان استوار باشد از این بابت همه ما به این شخصیت افتخار می کنیم و آنچه بیان شد نظرات شخصی است اما ایران عزیز و اسلام و جمهوری اسلامی افتخار میکند و خصوصا خوزستان که داعیه این را داریم که حضرت سلمان همشهری و هم استانی ماست ما از این بابت افتخار میکنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار