اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نتایج انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات این استان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند گفت: انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات خوزستان چهارشنبه ١۴ تیرماه از ساعت ١٠ تا ١۴ با مشارکت ٩٢/٣١ (درصد) و به صورت الکترونیکی در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

جوروند با اشاره به مشارکت ١۶٨ نفر از ١٨٢ عضو خانه مطبوعات خوزستان در این انتخابات اظهار داشت: از مجموع ٢١ نامزد هیات مدیره و ٩ نامزد بازرسی پس از شمارش آراء، صادق سلامت دوم با ٩٨ رای عضو اصلی، حسین حسین‌نژادیان با ٩٨ رای عضو اصلی و امید حلالی با ۵۵ رای به عنوان عضو علی‌البدل در بخش نماینده‌ی مدیر مسئولان انتخاب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: هم‌چنین در بخش روزنامه‌نگاران، نوید لیموچی با ١۴٠ رای عضو اصلی، فاطمه زورمند با ١٠۴ رای عضو اصلی، حسین جوانمردزاده با ١٠١ رای عضو اصلی، هادی خوش‌سیما با ۵٣ رای عضو اول علی‌البدل و میثم فروغی‌نیا با ۵٠ رای به عنوان عضو دوم علی‌البدل برگزیده شدند.

وی بیان کرد: افتخار فرج با ١۴١ رای عضو اصلی و حسن فارسی‌زاده با ١۵ رای عضو علی‌البدل در بخش نماینده‌ی سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری انتخاب شدند.

به گفته‌ی محمد جوروند، مجید منادی با ١٠۴ رای عضو اصلی و اکبر بهاری با ۵٣ رای به عنوان عضو علی‌البدل در بخش نماینده‌ی سرپرستی خبرگزاری‌ها برگزیده شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار