اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
شوشان: آیین کلنگ زنی پاسگاه جدید ایذه- دهدز با حضور مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان،سرهنگ دولتشاهی فرمانده پلیس راه خوزستان،کیانی معاون فرماندار ایذه و جمعی از مسئولا شهرستان ایذه برگزار شد.
شوشان: آیین کلنگ زنی پاسگاه جدید ایذه- دهدز با حضور مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان،سرهنگ دولتشاهی فرمانده پلیس راه خوزستان،کیانی معاون فرماندار ایذه و جمعی از مسئولا شهرستان ایذه  برگزار شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حاشیه این مراسم که در روز جمعه 16تیرماه برگزار شد، گفت: ساختمان این پلیس راه به صورت پیش ساخته بصورت بتنی و با استفاده از فناوری های روز دنیا در  مساحت ۵۷۰ متر مربع بهمراه رمپ های ورودی و خروجی به طول ۲۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ابتدای شهر ایذه ظرف مدت 6 ماه احداث خواهد شد. 


 مسعود مصدقی اظهار کرد: لزوم برنامه ITS و هوشمند سازی شبکه راهها و همچنین وجود پاسگاه های پلیس راه بین شهری و نیروی پلیس و گشت های راهدای نقش مهمی در امنیت سفر و کاهش تصادفات و تخلفات جاده ای ایفا می کند.

مصدقی اذعان داشت: بنا به اطلاعات و آمار استخراج شده از دستگاه های تردد شمار برخط نصب شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در محور ایذه- دهدز در سال ۹۵، 1میلیون و ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه تردد داشته اند.

وی افزود:  بیشترین تردد ماهیانه در این محور مربوط به فروردین ماه سال۹۵ می باشد که ۱۱۴،۲۰۷ وسیله نقلیه و روز اوج تردد وسایل نقلیه در ۶ فروردین همان سال با تردد ۶،۶۴۹ وسیله نقلیه بوده است که حجم تردد خودرهای سنگین در محور کوهستانی ایذه به دهدز ۴۲ درصد از کل ترافیک عبوری را تشکیل می دهد و همینطور بیشترین تردد در سه ماه نخست سال جاری مربوط به فروردین ماه با ۱۱۹،۷۷۰تردد و اوج تردد در ۱۱ فروردین با ثبت ۶،۸۵۲ وسیله نقلیه بوده است.


مسعود مصدقی بیان داشت:طراحی و نصب ۲ سامانه پایش تصویری تا پایان تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد. همچنین در حال حاضر ۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محور ایذه به دهدز بهره برداری شده که از زمان نصب این سامانه ها شاهد کاهش در تعداد تصادفات و تخلفات بوده ایم.

در ادامه سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: این محور جزء محورهای پرتردد استان محسوب می شود و با توجه به ترانزیتی بودن این مسیر در ورودی و خروجی استان، لزوم احداث این پاسگاه در جهت افزایش ایمنی و کاهش تخلفات و تصادفات جاده ای لازم و ضروری است که جا دارد از تلاش ها و پیگیر های دکتر مصدقی در جهت ساخت این پاسگاه پلیس راه و اقدامات ایمنی که در زمینه سامانه های هوشمند ثبت تخلفات و فعالیت شبانه روزی گشت های راهداری انجام می دهند تقدیر و تشکر نمود.

 رییس پلیس راه خوزستان افزود: احداث پاسگاه ایذه – دهدز مصوبی بود که در چند سال اخیر با وجود پیگیری های صورت گرفت بنا به دلایلی محقق نشد اما در طول دو سال گذشته با تلاش ها و پیگیری های مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان که از نزدیک شاهد آن بوده ایم و همچنین مهندس خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در این خصوص داشتند، انجام شد که الحمدالله امروز شاهد آیین کلنگ زنی این پروژه مهم در شهرستان ایذه هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار