اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹


شوشان: جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و رسانه ای شهرستان رامشیر با استاندار خوزستان دیدار کردند. در این دیدار ابتدا سید جمال محفوظیان نایب رییس انجمن اسلامی معلمان به عنوان مجری جلسه به بیان وضعیت سیاسی شهرستان و فضای مدیریتی حاکم بر آن پرداخت.  وی در ادامه ضمن انتقاد از کنار زدن فعالان اصلاح طلب و اعتدالی از سطح اول مدیریتی شهرستان پیشنهاداتی ارائه داد

در ادامه جاسم مقدم دبیر حزب اعتدال و توسعه به بیان مشکلات ناشی از موقوفه بودن شهرستان رامشیر پرداخت و سیر رسیدگی به این پرونده و نواقص آن را شرح داد. مقدم در ادامه به بحث قطعی مکرر آب در شهرستان اشاره کرد و از عدم افزایش سهمیه آب رامشیر انتقاد کرد
و بر لزوم اصلاح شبکه آبرسانی رامشیر تاکید نمود.

سپس امرالله قنواتی دبیر حزب کارگزاران نیز با اشاره به مشکل اشتغال، رامشیر را فقیرترین شهر ثروتمند منطقه معرفی کرد و برای عدم بکارگیری جوانان جویای کار شهرستان در شرکت های اطراف رامشیر  پیشنهاداتی مطرح کرد.

وی در ادامه به مشاهده عینی کشت تابستانه برنج در برخی شهرستان های استان اصفهان اشاره نمود و منع کشت تابستانه در رامشیر را امری عجیب و دور از انصاف دانست و حل رعایت عدالت در این زمینه را خواستار شد. قنواتی همچنین به مشکلات فاضلاب و انتقال آب شهرستان اشاره نمود.

سید جعفر هاشمی دبیر انجمن اسلامی معلمان رامشیر نیز به بحثهای کلان سیاسی کشور پرداخت و با اشاره به دوره های مدیریتی دوران اصلاحات و از دست رفتن دستاوردهای آن دوره در دوره ریاست جمهوری پس از آن  پرداخت و نسبت به بی توجهی به مدیریت کشور و تکرار آن تجربه قبلی هشدار داد.

 وی همچنین به برنامه های دولت مانند برجام و قراردادهای کلان نفتی و... از عدم حمایت منسجم حامیان دولت در برابر برنامه های مدون و سنگین تبلیغاتی مخالفان دولت و رسانه های کلان منتسب به آنها اشاره نمود.

در پایان دکتر شریعتی پیرامون اوضاع سیاسی و اقتصادی استان و سند توسعه استان مطالبی را بیان کرد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار