شوشان : با نزدیک شدن به 24 خردادماه ، نمایندگان خوزستان نیز وارد گود شده اند و تحلیل های خود را ارائه دادند. در این بین سید شریف حسینی معتقد است که اصولگرایان فاتح ماراتن انتخابات یازدهم خواهند بود.

"> تحلیل نمایندگان خوزستان از انتخابات / اصولگرایان فاتح انتخابات می شوند یا اصلاح طلبان ؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۵

شوشان : با نزدیک شدن به 24 خردادماه ، نمایندگان خوزستان نیز وارد گود شده اند و تحلیل های خود را ارائه دادند. در این بین سید شریف حسینی معتقد است که اصولگرایان فاتح ماراتن انتخابات یازدهم خواهند بود.

 

سید شرف حسینی : اصولگرایان فاتح ماراتن انتخابات یازدهم هستند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در انتخابات دور یازدهم اخلاق انتخاباتی حرف اول را می‌زند٬ گفت:اصولگرایان فاتح ماراتن انتخابات یازدهم خواهند بود.

سید شریف حسینی در گفت درباره فضا و آرایش سیاسی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، گفت: درانتخابات دوره یازدهم نکته حائز اهمیتی که قابل مشاهده است٬ رواج اخلاق انتخاباتی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزدهای احراز صلاحیت شده تنها به ارائه برنامه های خود می پردازند، افزود: در انتخابات دور دهم اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها رعایت نشد اما در این دوره کاندیدا به بررسی طرح ها و برنامه های خود می پردازند و به رقیب خود توهینی نمی کنند.

وی باتاکید براینکه رسانه ملی در شناساندن نامزدها مطلوب عمل کرده، گفت: صدا و سیما با حرکت و برنامه ریزی مناسب و درعین عدالت فضای مناسبی را برای نامزدهای انتخابات یازدهم ایجاد کرده که جای تشکر و تقدیر دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه مهم نیست چه کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، توضیح داد: مهم حضور آحاد مردم درپای صندوق رای و ایجاد خلق حماسه ای است که رهبری معظم به آن نظر دارند.

وی با تاکید براینکه انتخابات یازدهم دومرحله ای است، گفت: ۸نامزد احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان به قدری به هم نزدیک هستند که نمی توانند در دور اول فاصله رای با دیگران ایجاد کنند، اما باید به این نکته توجه کرد که حتما یک اصولگرا فاتح ماراتن یازدهم انتخابات خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری باید پایه های وحدت خود را مستحکم کنند، تصریح کرد: نمایندگان اصولگرای مجلس علی الخصوص فراکسیون رهروان ولایت مجلس با نامزدهای اصولگرایی جلساتی را رسیدن به اجماع برگزار کرده و در تلاش هستیم این روند را ادامه دهیم.

نماینده اهواز : انتخابات پرشوری در راه است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زمان باقی مانده به انتخابات معتقدم صدا و سیما باید یک مناظره دیگر انجام دهد چرا که این امر در شناسایی کاندیدا‌ها به مردم بیشتر کمک می‌کند.

سید شکرخدا موسوی اظهار داشت: مناظره‌های صدا و سیما در ابتدا روند خوبی نداشت اما روز به روز بهتر شد و تا حدودی باعث شد مردم کاندیدای مورد نظر خود را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: فضای انتخاباتی موجود در کشور روز به روز پرنشاط‌تر می‌شود و قطعا در روز 24 خردادماه یک حماسه عظیم سیاسی شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم اهواز در خانه ملت عنوان کرد: استقبال از کاندیدا‌ها در شهرهای مختلف نشان می‌دهد که در این دوره بر خلاف تصور بیگانگان انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: قطعاً شرکت حداکثری مردم در روز انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود و مردم با رای‌شان سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

نماینده دزفول : تشخیص اصلح به دور از تعصبات باشد

مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امری تعصبی و تقلیدی نیست بنابراین تشخیص اصلح باید به دور از تعصبات فامیلی، منطقه‌ای و سیاسی صورت گیرد.عباس پاپی‌زاده افزود: رسانه‌ها و در راس آنها خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی در جهت پرشورتر برگزار شدن انتخابات داشته باشند و در این امر نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.وی همچنین گفت: اصحاب رسانه در این امر نباید از هیچ کوششی دریغ کنند و به مردم کمک کنند تا برای انتخاب اصلح با معیارهای امام راحل، رهبری و انقلاب اسلامی همخوانی داشته باشد.

 

پاپی‌زاده عنوان کرد: کمتر از پنج روز دیگر حماسه سیاسی در کشور با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود که در آن دو انتخابات مهم برگزار می‌شود و مردم ایران مثل همیشه با انتخاب آگاهانه خود، کاندیدای اصلح را انتخاب کرده و سکان هدایت کشور، شهر و روستا را به دست او خواهند سپرد و کشور را در جهت پیشرفت و عدالت هدایت می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار