اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه از افزایش چشمگیر ظرفیت اعزام خانواده های کارکنان به مراکز زیارتی و سیاحتی در تابستان 96 نسبت به سال های گذشته خبر داد

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس صادق مرادی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه با عنوان مطلب فوق اظهار داشت: در اجرای استراتژی های دانشگاه جهت ایجاد روحیه شور و نشاط در بین کارکنان و خانواده های آنان، محل هایی جهت سفرهای زیارتی و سیاحتی در شهرهای مشهد و رامسر در نظر گرفته شده است که اولین گروه از کارکنان در روز دوشنبه 5 تیرماه در این اماکن مستقر شدند.

مرادی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، سهمیه اختصاص داده شده به کارکنان جهت استفاده از هتل میزبان و مهمانسرای وکیل آباد در مشهد مقدس و هتل کوثر شهرستان رامسر به ترتیب در 22 و 28 دوره تا پایان شهریورماه سال جاری می باشد.

وی ادامه داد: این دوره ها به صورت 4 و 5 روزه می باشند و کلیه خدمات اسکان و سه وعده ی غذایی به صورت رایگان در اختیار کارکنان قرار می گیرد؛ کارکنانی که در قرعه کشی سهمیه اختصاص داده شده به واحد مربوطه ثبت نام و به عنوان برنده به اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه معرفی شده اند، می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه گفت: تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد 220 خانوار به هتل میزبان مشهد، 330 خانوار به مهمانسرای وکیل آباد مشهد و 224 خانوار به هتل کوثر رامسر اعزام می شوند.

مرادی همچنین از رزرو هتل در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: رایزنی های لازم در این خصوص انجام شده و طبق پیش بینی و برآوردها، از ابتدای مردادماه تا پایان شهریور ماه تعداد 40 خانوار می توانند از این سهمیه استفاده کنند.

مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه در پایان گفت: سهمیه های اختصاص داده شده به واحدهای تابعه دانشگاه علی الخصوص در بین دانشکده ها افزایش چشمگیری داشته و جهت رفاه و آسایش بیشتر کارکنان از لحاظ بعد مسافت و همجواری با حرم مطهر رضوی(ع) نیز هتل میزبان مشهد علاوه بر مهمانسرای وکیل آباد به عنوان محل دوم اسکان کارکنان دانشگاه انتخاب شد تا کارکنان و خانواده های آنان بتوانند بهره معنوی بیشتری از این سفر داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار