شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت : با روی باز از کمک و مشارکت خیرین برای ارتقاء سطح خدمات دهی در این بیمارستان خیریه استقبال می کنیم.

بیمارستان خیریه و تخصصی علامه کرمی اهواز بزرگترین بیمارستان خیریه خوزستان و بزرگترین در غرب و جنوب غربی کشور می باشد که سالانه پذیرای 350 هزار بیمار می باشد. 

این بیمارستان در سال های 82 تا 85 با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان بازسازی شد و بعد از بیمارستان های امام خمینی (ره) و گلستان بیشترین مراجعه و بستری را داشته است. دکتر محمد حسین زمانی با بیان مطالب فوق ادامه می دهد : ضریب اشتغال تخت های این بیمارستان در بخش های تخصصی بالای 100 درصد است . 

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت : این بیمارستان هم اکنون تنها بیمارستان کمیته امداد کشور می باشد و در مدت 11 سال فعالیت خود جزو بیمارستان های درجه 1 برگزیده گردیده و همچنین در این بین طی دو سال متوالی درجه + A را کسب نموده است. 

دکتر زمانی ادامه داد : در ابتدا این بیمارستان با ظرفیت 96 تخت به کمیته امداد واگذار گردید که طی این سال ها با کارهای صورت گرفته به ظرفیت 248 تخت ارتقاء پیدا نمود. و طی ماه های آینده نیز بخش ICu2 نیز به بهره برداری خواهد رسید .


وی افزود : در این بیمارستان بیش از 100 متخصص فعالیت دارند و تمامی عمل های قلب و مغز و اعصاب را انجام می دهند. 

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت : تنها بخش دیالیز غیر دولتی در استان خوزستان را نیز فعال نموده ایم و سعی ما بر این است که این بیمارستان تخصصی را به فوق تخصصی ارتقاء بخشیم. 

زمانی بیان کرد : حدود 1 سوم از بیماران ما را افراد تحت تکفل کمیته امداد و باقی نیز عموم مردم می باشند که هزینه های بستری برای افراد تحت تکفل رایگان است.

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز با اشاره به خودگردان بودن این بیمارستان گفت : تعرفه های این بیمارستان مطابق تعرفه دولتی به درصد بسیار پایینی بیشتر محاسبه گردیده و هزینه ها و در آمد این بیمارستان تقریبا با هم مساوی که با یک شیب خیلی کم به سود درآمد می باشد . 

وی با بیان هزینه های سنگین بازسازی بیمارستان علامه کرمی بیان کرد : مراجعات فراوان سبب مستحلک شدن وسایل و تجهیزات بیمارستان گردید و به عنوان مثال برای نوسازی اتاق عمل 4 میلیارد و بازسازی سایر بخش ها 10 میلیارد تومان باید هزینه کرد که با توجه به نوع برآمد ها امکان پذیر نخواهد بود.

دکتر زمانی اظهار کرد : از خیرین و عموم مردم می خواهم که با حضور در بیمارستان علامه کرمی و دیدن ظرفیت ها و خدماتی که به عموم مردم می دهد بیاید و به این بیمارستان اعتماد نموده و هرطور که نیت دارند هزینه نمایند. 


وی گفت ما آمادگی این را داریم که بخش های مختلف را به آنان نشان بدهیم و مردم را در توسعه بیمارستان مشارکت بدهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار