اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
در راستای همکاری بین بخشی و اجرای برنامه تحول سلامت در بخش بهداشت و تکمیل زیربنای اجرایی آن، تفاهم نامه ای با اداره پست شهرستان اهواز منعقد گردید

در راستای همکاری بین بخشی و اجرای برنامه تحول سلامت در بخش بهداشت و تکمیل زیربنای اجرایی آن، تفاهم نامه ای با اداره پست شهرستان اهواز منعقد گردید.

در همین راستا نشستی با حضور رئیس مرکز بهداشت، روسا و متصدیان اداره پست، مدیر گروه واحد آمار معاونت بهداشت و مسئولان واحدهای ستادی برگزار شد.

مهندس مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز، هدف از انعقاد تفاهم نامه را مدیریت بهینه زمان کارکنان مرکز بهداشت جهت حضور موثر در محل کار و ارائه خدمت به مراجعه کنندگان، بیان کرد و با اشاره به اهمیت سرشماری در برنامه ریزی و لزوم صحت و دقت جمع آوری داده ها، اظهار داشت: آشنایی کامل ماموران پست با نشانی محل ها و مناطق شهر، سابقه کارکردهای اجتماعی مثبت، امنیت و اعتماد اجتماعی مردم، از جمله دلایل انجام تجربه ی مشترک همکاری مرکز بهداشت با اداره پست در انجام سرشماری بهداشتی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت رازداری و حفظ محرمانگی اطلاعات مردم، ماموران پست، با صلاحیت ترین افرادی هستند که به اماکن مسکونی و ادارات تردد دارند و کارنامه موفق اداری با ارائه خدمت صادقانه، سرمایه اجتماعی ارزشمند آنان است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خاطر نشان کرد: سرشماری بهداشتی در منطقه کیانپارس از روز چهارشنبه 21 تیر ماه با حضور 20 نفر از ماموران و متصدیان پست، اجرایی می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار