شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
رسانه‌های خوزستان نیاز به اتحاد و همدلی دارند و هر حرکتی فراتر از این به زیان مجموعه مطبوعاتی استان خواهد بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان که روز گذشته در تالار اجتماعات اداره کل برگزار شد گفت: انتخابات هیات مدیره جدید در فضایی سالم و پاک با موفقیت صورت گرفت.

محمد جوروند با تبریک به هیات مدیره جدید بابت کسب اعتماد اعضای خانه مطبوعات و نیز تشکر از هیات مدیره‌ سابق خواستار همدلی و اتحاد میان اعضا و به ویژه هیات مدیره سابق و جدید شد و اظهار کرد: رسانه‌های خوزستان نیاز به اتحاد و همدلی دارند و هر حرکتی فراتر از این به زیان مجموعه مطبوعاتی استان خواهد بود.

وی اظهار کرد: استان خوزستان فضای بسیار خوبی برای فعالیت‌های رسانه‌ای دارد و یکی از مصادیق آن راه‌یابی دو نفر از اعضای خانه مطبوعات استان به شورای شهر اهواز است که این در اصل مایه افتخار خانه مطبوعات و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است و یک پیروزی برای حوزه رسانه‌‌ای استان به حساب می‌‌آید.

جوروند با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص این که انتخابات فصل‌الختام همه مسایل است خاطرنشان کرد: انتخابات هیات مدیر خانه مطبوعات در همه مراحل با جدیت و همت و اراده جمعی برگزار شد. اطلاع‌رسانی در خصوص زمان اجرای انتخابات به چندین روش انجام گرفت. از این رو، تعداد شرکت‌کنندگان در جلسه انتخابات و تعداد نامزدهای شرکت کننده قابل تحسین بود و موفقیت چهره‌های جدید و جوان در انتخابات نشان از سلامت، پاکی و منصفانه بودن این انتخابات بود.

در پایان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تشکر از همه فعالان حوزه مطبوعات استان از هیات مدیره جدید و سابق خانه مطبوعات تجلیل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار