شوشان : در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند.

"> وقایع انتخابیه شوشان / این مطلب به روز می شود....
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۶

شوشان : در آستانه انتخابات اخبار و مطالب متعددی از گوشه و کنار استان شنیده می شود. پایگاه خبری شوشان روزانه این اخبار را رصد و منتشر می کند.

 

 

آیت‌الله موسوی‌جزایری: موضعی اعلام نمی کنیم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه تدابیر رهبری مدنظر است گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در خصوص نامزدهای ریاست جمهوری موضع خود را اعلام نمی‌کنند ما نیز به پیروی از ایشان موضعی اعلام نمی‌کنیم.

 


 

ریاضیدان برجسته ایرانی در ستاد محسن رضایی

پروفسور امید علی شهنی کرم‌زاده  ریاضیدان برجسته ایرانی در تجمعی که در ستاد محسن رضایی برگزار شد گفت: شرکت کردن در انتخابات ۲۴ خرداد یک مشارکت اجتماعی در ساختن شهر و کشور است.عضو انجمن ریاضی ایران به وجود صداقت در بختیاری‌ها اشاره کرد و بیان داشت: محسن رضایی در گذشته صداقت خود را در میدان جنگ ثابت کرده است، در این میدان دیگر نمی‌توان مردم را فریب داد زیرا میدان عمل است.

 


 

پایان مهلت تبلیغات

فرماندار اهواز گفت: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت هشت صبح پنجشنبه 23 خردادماه سال جاری به پایان می‌رسد. عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: فرصت تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی از پنجشنبه 16 خرداد آغاز شده و ساعت هشت صبح روز 23 خرداد ادامه دارد.وی افزود: پنجشنبه و جمعه زمان سکوت تبلیغاتی است و نباید هیچگونه فعالیت تبلیغی از سوی نامزدها در سطح شهر صورت گیرد.

 


 

زیباکلام در اهواز : امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد‌

نماینده حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست خبری در اهواز  گفت: ‌در انتخابات سال 88 دو جریان رقیب در برابر هم قرار گرفت اما در این دوره حضور قالیباف و جلیلی شکل احزاب را به هم ریخته ‌و ‌معتقدم به هر شکل امکان تقلب وجود ندارد. وی ادامه داد: رای حدادعادل که انصراف خود را اعلام کرده است شاید تنها پنج درصد بوده پس کناره‌گیری وی چیزی را عوض نکرده است.وی افزود: معتقدم این انتخابات به مرحله دوم کشیده خواهد شد و در دور اول شاهد دو قطبی بودن انتخابات نخواهیم بود چرا که کاندیداهای این دوره قالیباف و رضایی در دور اول مستقل وارد شده‌اند اما دور دوم انتخابات با حضور آقایان روحانی و قالیباف دو قطبی خواهد شد.

 


 

تقدیر اساتید از حداد عادل

اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خوزستان نمابر شده، هوشمندی انقلابی آقای غلامعلی حداد عادل را ستودند.


 

آغاز به کار کمیته بانوان ستاد روحانی در خوزستان

شوشان : سلطانعلی بهمنی رئیس کمیته تبلیغات واطلاع رسانی دکتر روحانی در خوزستان گفت:کمیته بانوان ستادمرکزی دکتر روحانی در خوزستان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. وی از کلیه خواهران علاقمند به فعالیت در ستادهای روحانی خواست به ستاد این کمیته واقع در چهارراه سلمان فارسی مراجعه کنند

 


 

شعرسرایی کاندیداها

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات بازار پیامک ها داغ داغ است و هر کاندیدایی به مناسبتی پیامکی می دهد و انتظار حمایت دارد. اگر هم مناسبتی وجود نداشته باشد طبع شعری کاندیداها گل می کند و تک بیتی یا مصرعی پیامک می کنند !

 


 

دفاع جانانه سرپرست سابق شهرداری از قالیباف

محمد صفری سرپرست سابق شهرداری اهواز و دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف  گفت: جامعه ما نیازمند اعتدال است ودکتر قالیباف دارای چنین اندیشه وبرنامه ای است. محمد صفری موقعیت دکتر قالیباف را در خوزستان خوب واقبال مردم را به برنامه های او مثبت وبالا دانست.

 


 

خوشحالی ستاد روحانی در خوزستان از انصراف عارف

رييس ستاد انتخاباتي روحاني در خوزستان در پي انصراف محمدرضا عارف از انتخابات رياست جمهوري گفت: اكنون راي اصلاح‌طلبان در يك كاسه است.

جاسم جادري با اشاره به اعلام رسمی انصراف آقای عارف از انتخابات، اظهاركرد: از قبل نيز انتظار داشتيم و قرار بود اين اتفاق رخ دهد.

وي افزود: اكنون شرايط به سود اصلاح‌طلبان تغيير كرده است و البته احتمال اين‌كه اصول‌گرايان نيز بازهم عكس‌العمل نشان دهند، زياد است و به انصراف حدادعادل رضايت نخواهند داد.

 


 

احمدی نژاد در اهواز : از کاندیدایی حمایت نمی کنم

رئیس جمهور گفت: از هیچ کاندیدای خاصی حمایت و جانبداری نمی‌کنیم.محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان حمیدیه در پاسخ به این سوال که گزینه دولت در انتخابات ریاست جمهوری کدام کاندیداست، اظهار کرد: از هیچ کاندیدای خاصی حمایت و جانبداری نمی‌کنیم.وی افزود: من هم چون سایر اقشار مردم حق تنها یک رای را دارم و در انتخابات شرکت می‌کنم.به گزارش خبرگزاری فارس از حمیدیه، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با ورود به استان خوزستان وارد شهرستان حمیدیه شد.


 

 

دختر فیروزه ای پوش

همایش سلام بر زندگی حامیان محسن رضایی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد. این همایش حاشیه هایی از حضور دختران رضایی با لباس های فیروزه ای تا رقص محلی کردی حامیان به همراه داشت.به گزارش شوشان ، همایش محسن رضایی حاشیه هایی نیز به همراه داشت که در ادامه می خوانید:* نیمی از سالن به بانوان و بخش دیگر به مردان اختصاص داشت.* زنان از سنین مختلف در همایش محسن رضایی حضور یافته بودند . نکته جالب این بود که زنان میانسال و حتی برخی پیر که به سختی حرکت می کردند به سالن همایش آمده بودند و شال های فیروزه ای به گردن آویخته بودند.

 


 

مجسن رضایی در 14 استان اول است

امید حلالی دبیر اطلاع‌رسانی "جنبش ما" گفت : طبق ‌آخرین نظرسنجی‌ها محسن رضایی در 14 استان رتبه اول را از نظرمیزان آرا دارا است.

 


 

افضلی:حدادعادل به نفع جليلي انصراف نداد

رييس ستاد انتخاباتي علی اکبر ولايتي در خوزستان گفت: لازم است جريان اصولگرايان وحدت رويه را در پيش بگيرند.شهاب‌الدين افضلي اظهار كرد: وقتي جريان اصلاحات با كناره‌گيري آقاي عارف به يك جمع‌بندي رسيدند، لازم است جريان اصوالگرايان نيز باید به يك اجماع برسند.وي با اشاره به كناره‌گيري آقاي حدادعادل افزود: كناره‌گيري آقاي حدادعادل به نفع آقاي جليلي نبوده است. وقتي خبرنگاران سوال كردند كه آيا به سود آقاي جليلي كنار كشيده ايد او با صراحت اعلام كرد "خير به نفع ‌آقاي جليلي كنار نرفته‌ام". مطمئنا امروز يا فردا آقای حدادعادل اعلام خواهد كرد كه به سود چه كسي كنار كشيده است و به نظر مي‌رسد به نفع آقاي ولايتي كنار رفته است.افضلی تصریح کرد: آقاي ولايتي تا آخر در صحنه باقي مي‌ماند.

 


 

حمایت آیت‌الله کعبی از جلیلی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای گفت: بر اساس تحقیق کامل و حجت شرعی اعلام می‌دارم سعید جلیلی نامزد اصلح است.آیت‌الله عباس کعبی با اعلام بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به شوشان ارسال شده ، ضمن حمایت از سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان عنوان کرده است: بر اساس تحقیق کامل و حجت شرعی اعلام می‌دارم، سعید جلیلی، نامزد اصلح است.نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این بیانیه از اقشار مختلف مردم خواست چون هر ساله با حضوری پرشور و همه جانبه در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای جدید خلق کنند.

 


 

واکنش ستاد روحانی به سخنان نماینده اهواز

شوشان : رئیس کمیته اطلاع رسانی ستادمرکزی دکتر روحانی در خوزستان به سخنان و اظهار نظر سید شریف حسینی نماینده اهواز درخصوص نتیجه انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و آن را رد کرد.بهمنی با بیان اینکه تحلیل سیاسی این نماینده در خصوص نتیجه انتخابات ریاست جمهوری غیرحرفه ای است گفت:در شرایط فعلی باید همه باهم ،درکنارهم وبرای هم به آرامش،امنیت وحضورمردم وخلق حماسه موردنظر مقام معظم رهبری کمک کنیم. چندی پیش سید شریف حسینی نماینده اهواز گفته بود که اصولگرایان پیروز انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 


 

محسن رضایی بالاترین رای در خوزستان دارد

سید رضا میرزاده مشاور محسن رضایی اظهار کرد: پيش بيني می شود دكتر رضايي با راي قاطع مردم به عنوان نفر نخست در استان خوزستان معرفي شود.

 


 

پیامک انتخاباتی شوشان

از شعار تا شعور تنها چند قدم فاصله است می توانیم به شعور شهروندان احترام بگذاریم و شعارهایی را بدهیم در حیطه وظایف شوراهای شهر و یا این شعور را زیر پا بگذاریم و شعارهایی خارج از حیطه وظایف بدهیم تا به خیال خام خود به چهارمین انتخابات شورای شهر وارد شویم.

 


 

40 هزار تومان جريمه می شوید

رييس پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان گفت: با نصب پوستر و عكس تبليغاتي انتخابات بر روي بدنه و شيشه خودروها برخورد مي‌شود.عادل مجدمي با بيان اين كه جريمه نصب پوستر و عكس تبليغاتي بر روي بدنه و شيشه خودروها، 40 هزار تومان است؛ اظهار كرد: متاسفانه نصب پوسترهاي تبليغاتي انتخابات در سطح شهر علاوه بر ايجاد منظر نازيبا، موجب مشكلاتي در رانندگي و مقررات راهنمايي و رانندگي شده است.وي با بيان اين‌كه نصب هر گونه پوستر و عكس تبليغاتي بر روي خودرو و شيشه خودرو تخلف است، افزود: اين كار موجب حواس‌پرتي در رانندگان مي‌شود، همچنين نصب پوستر بر شيشه موجب كاهش ديد خواهد شد.رييس پليس راهور خوزستان تصريح كرد: مساله مهم‌تر، نصب اين پوسترها بر روي تابلوهاي علايم و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي است. اين تابلوها آگاهي‌دهنده و هشداردهنده هستند و نصب پوستر و عكس بر روي آنها خلاف سنگيني است كه در صورت مشاهده، به مراجع قضايي ارجاع مي‌شود.مجدمي گفت: با توجه به اين‌كه نصب پوسترهاي تبليغاتي موجب حواس‌پرتي و وقوع حوادثي مي‌شود، تا كنون برخوردهاي بسياري در سطح شهر اهواز با اين موارد شده و برخوردها ادامه خواهد داشت.

 


 

سفر نیمه تمام قالیباف به اهواز

سایت رهیاب نوشت : در حالی که کمتر از 48ساعت به آغاز زمان انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است برخی تحولات حاکی از خبرهای خوشی در جبهه اصولگرایان است.محمد باقر قالیباف که شب گذشته به اهواز آمده بود با نیمه تمام گذاشتن برنامه خود به تهران رفت،زمزمه هایی مبنی بر شکل گیری ائتلاف اصولگرایان و دعوت از قالیباف برای رایزنی موجب نیمه تمام بودن سفر وی شد.میرعلایی مسئول ستاد مردمی قالیباف در خوزستان می گوید:پیش از این قرار بود  قالیباف با نخبگان و اساتید خوزستانی جلسه ایی داشته باشد که به دلیل جلسه فوری و مهم در تهران حضور وی در این مراسم لغو شد.سعید جلیلی نیز  روز گذشته برنامه سفر به خراسان شمالی را خود را لغو کردپیش از این قرار بود سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد انقلاب مرکز استان سخنرانی کند که به یک‌باره اعلام شد سفر جلیلی لغو شده است.متحد شدن کارگزاران و اصلاحات زنگ خطری برای اصولگرایان بوده است هر اتفاقی که قرار است رخ دهد امروز روز آن است پس باید منتظر بمانیم...



حمایت استاندار سابق خوزستان از دکتر روحانی

دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار اصلاح طلب و اسبق خوزستان با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

 


 

هاشمی رسما از روحانی حمایت کرد

شوشان : پس از سید محمد خاتمی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ر یاست جمهوری یازدهم حمایت کرد.

 


 

ولایتی انصراف نمی دهد

رییس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی گفت: با توجه به جایگاه مردمی و حمایت‌های گروه‌های مختلف، دکتر ولایتی تا آخر در صحنه می‌ماند.شاهین محمدصادقی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به برخی شایعات در جهت تخریب چهره اصولگرای آقای ولایتی تصریح کرد: با توجه به دیدگاه‌های مطرح شده از سوی علما و حمایت اکثریت اعضای محترم جامعه مدرسین و جامعه روحانیت، هم‌چنین استقبال پرشور و حمایت زایدالوصف مردمی و حمایت‌های احزاب و گروه‌های مختلف، دکتر ولایتی بر اساس تعهد و قراری که با ملت شریف ایران داشته تا پایان در صحنه حضور خواهد داشت.وی تصریح کرد: با عنایت به برنامه‌ریزی مدون برای دولت متمم و با توجه به شرایط امروز و ضرورت حل مشکلات، حضور فردی باتجربه، امین، متخصص، آشنا به مسائل داخلی و بین‌المللی، ضرورت دارد و ایشان بر حضور در این صحنه تاکید داشته و ان‌شاءالله در صورت جلب اعتماد مردم شریف کشورمان دولتی مقتدر، منسجم و با استفاده از تمام نیروهای توانمند در کشور تشکیل خواهند داد.


 

 

استقلالی ها دست در دست محسن رضایی

میر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال طی تماسی از دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود .

 


 

حمایت اعضای ستاد عارف در خوزستان از روحانی

رييس ستاد انتخاباتي عارف در خوزستان گفت: ستادهای آقای عارف در خوزستان تا پایان فعال می مانند و برای پیروزی جریان اصلاحات از آقای روحانی حمایت می کنند.علی شریعتی در با اشاره به کناره گیری آقای عارف از انتخابات، اظهار کرد: با توجه به اهدافی که جریان اصلاحات دنبال می کند و با توجه به کناره گیری آقای عارف، اعضای ستاد وی در خوزستان از امروز به بعد از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.وی افزود: اگر در جريان مقابل هيچگونه ائتلافي صورت نگيرد، آقای روحانی يكي از كانديداهاي دور دوم انتخابات خواهد بود.شریعتی ادامه داد: ستادهاي آقاي عارف در خوزستان تا پايان تبليغات فعال باقي مي‌مانند و براي پيروزي جريان اصلاحات و آقاي روحاني فعالیت می کنند.

 


 

درويشعلي كريمي : ممكن است به نفع دكتر رضايي اتفاقي رخ دهد

رييس ستاد انتخاباتي محسن رضايي در خوزستان گفت: در كار سياسي هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و هر لحظه ممكن است به نفع دكتر رضايي اتفاقي رخ دهد.

درويشعلي كريمي در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه خوزستان، اظهار كرد: آقاي رضايي جزء هيچ ائتلافي نيست و كاملا مستقل پا به عرصه انتخابات گذاشته است. قاعده ائتلاف‌ها اين است كه اعضا به نفع همديگر كنار بروند، ولي در كار سياسي هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و هر آن ممكن است به نفع دكتر رضايي اتفاقي رخ دهد.وي افزود: با به اجماع رسيدن جريان اصلاح طلبان قطعا جريان اصولگرايان بايد به سمت كانديدايي ژیش روند كه نه تنها داراي راي حزبي و جناحي، بلكه در افكار عمومي و عامه مردم نيز دارای راي باشد.

 


 

عکس/دو هوادار خوزستانی در یک قاب

 

 


 

دختران وشوکار / حامی ولایتی

 


 

نقل قول قالیباف از شهید چمران

 

قالیباف در اهواز گفت : شهید چمران گفت وقتی شیپور جنگ زده شد ، فرق بین مرد و نامرد مشخص می شود. آن روزها سیاست زدگانی در دوران دفاع مقدس هرگز به جبهه نیامدند  و   به تعبیر شهید چمران در صف نامردان ایستادند .آنها می‌آمدند، ما را بدرقه می‌کردند و به ما توصیه فرهنگ جهاد و شهادت می‌کردند؛ ما یادمان نرفته است که آنها را یک بار در خط مقدم شلمچه، طلاییه، بوستان، سعیدیه، فکه، اروند و بهمن شیر و ... ندیدیم. این افراد هیچ وقت حتی تا پشت خط هم نیامدند. من امشب باید بگویم که اگر آنها یک وقت‌هایی هم آمدند، می‌آمدند تا با لباس رزمندگی عکس بگیرند، آن هم در امیدیه و نه در جایی که خانواده، زن و فرزند شما در هویزه زیر توپ و تانگ دشمن می‌ایستادند و مبارزه می‌کردند. این مردم با غیرت  تیر زدند و زیر خمپاره ایستادند. مردم و عشایر خوزستان و بختیاری بدون نان و آب در این مناطق جنگی ایستادند و جنگیدند، اما آنها تنها آمدند و عکس گرفتند و رفتند.  حالا  ما باید به آنها جواب دهیم چرا رزمنده هستیم و جبهه رفته‌ایم؟


 

 

ازدحام در ستاد روحانی در خوزستان

رييس ستاد انتخاباتی حسن روحاني در خوزستان گفت: از روز گذشته و پس از ائتلاف صورت‌ گرفته، استقبال مردمي از ستادهاي روحاني به اندازه‌اي افزايش يافته كه قادر به پاسخ‌گويي به مردم نيستيم.جاسم جادري اظهار كرد: استقبال مردمي در ستاد استاني و ديگر ستادهاي دكتر روحاني به اندازه‌اي است كه نه جايي براي استقرار مردم و نه توان پاسخ‌گويي به لطف آنان را داريم. وي افزود: بسياري از چهره‌هاي شاخص استان، قهرمانان ورزشي، اساتيد دانشگاه‌ها، سرداران و جانبازان، بزرگان عشاير عرب و بختياري خوزستان، فرهنگيان و گروه‌هاي مختلف مردم استان با مراجعه و ابراز لطف، با شور و هيجان حمايت خود را از حسن روحاني اعلام مي‌كنند.

 

 


 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار