اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
پروا آقاخانی

 با گذشت حدود یک سال از شروع فعالیت مجلس دهم، امروز شاهد یک اتفاق خوب و نیک در بهارستان بودیم. ۲۵ تیرماه ۹۶ روزی بود که قرار شد مجمع نمایندگان استان یک نماینده را برای رئیس مجمع نمایندگان استان در سال دوم انتخاب کنند.

مجمع نمایندگان خوزستان یکی از مجامع تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان استان برای نیل به این جایگاه ویژه، تصمیم گرفته اند در کنار هم با اتحاد و همدلی کارها را به پیش ببرند و مشکلات بر زمین مانده خوزستان که برخی آنها به زخمی عمیق تبدیل شده اند را با این اتحاد به سرانجامی نیک برسانند.

امروز نمایندگان خوزستانی در این راستا با شیوه ای خاص و قابل تقدیر از روش قرعه کشی نماینده خود را انتخاب کردند،آنها ابتدا دو نماینده را  انتخاب کردند:یکی از آنها مهندس پاپی زاده نماینده دزفول و دیگری دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز بود.

طی این کار نیک و پسندیده که از شیوه قرعه کشی برای انتخاب رئیس دوم مجمع نمایندگان انجام گرفت،قرعه به نام مهندس پاپی زاده نماینده مردم شریف دزفول در آمد.

وقتی که از طریق فضای رسانه ای آگاه شدم که این انتخاب از طریق قرعه کشی بوده و همانند سالیان قبل از طریق رای و میزان ریاست مجمع را انتخاب نکردند،بسیار خرسند شدم و هدف اصلی این اتفاق نیک و شایسته را انسجام،اتحاد و همدلی بین نمایندگان مان در مجلس میدانم و وفاق آنها را در دفاع دلسوزانه و مجدانه از حقوق موکلین خود میشود به خوبی استشمام کرد.

بسیار شایسته است با توجه به این اقدام بایسته انتخاب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از طریق قرعه کشی،همگی دست در دست یکدیگر داده و همدل و همصدا برای پیشرفت و توسعه خوزستان عزیزمان که به زعم بزرگان همیشه دردهایش زیر لوله های نفتش پنهان مانده بکوشیم و واقعا تولید و اشتغال را به منصه ظهور برسانیم و این اتحاد و همدلی را به مثابه الگویی تمام عیار برای نمایندگان سایر استانها مبدل کرده تا نمایندگان این دوره در یادمان تاریخ ایران اسلامی و بهارستان جاودانه شود.


برچسب ها: پروا آقاخانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار