شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان خبر داد ؛
آبادان - شوشان ؛ مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، گفت: در سومین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت کشور تندیس طلایی این همایش به این پالایشگاه اعطا شد.
شوشان آبادان ؛ اسفندیار دائم الذکر روز یک شنبه در گفت و گو با شوشان عنوان کرد : در گزارشی که به این همایش ارسال شد ضمن معرفی شرکت، آرمان، سیاست ها و ارزش های آن، برخی از مهم ترین اقداماتی که در چند سال گذشته در راستای پایداری صورت گرفته، ارائه شده است.

وی در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت : در این گزارش سیاست های مسئولیت اجتماعی و مدل اجرایی آن، منشور مسئولیت های اجتماعی شرکت، مدیریت ذی نفعان، حاکمیت سازمانی، فعالیت های کاری کارکنان، محیط زیست، حقوق شهروندی، مشارکت اجتماعی، مشتریان، بازار و کسب و کار درج شده است.

وی نتایج عملکردی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت و چک لیست سالانه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه آبادان را از دیگر موارد تدوین شده در این گزارش برشمرد و افزود : پالایشگاه آبادان برای استقرار پایدار در مجموعه فعالیت های خود تلاش دارد و این پالایشگاه با توجه به آرمان و سیاست های شرکت خواهان آن است که در زمینه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه آبادان نقش خود را به عنوان شرکت پیشرو ایفا کند.

دائم الذکر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سازمان ها و شرکت ها تأثیر عمده ای بر سیستم اجتماعی دارند، اظهار داشت : این فعالیت ها باید به گونه ای باشد که اثرات مثبت حاصل از آن را به حداکثر و اثرات منفی را به حداقل کاهش داده و به عنوان تأثیرگذارترین عضو جامعه، نگران نیازها و خواسته های دراز مدت جامعه باشند و در جهت رفع معضلات آنها بکوشند.

وی ادامه داد : مسئولیت اجتماعی حقوق مصرف کننده ها، حمایت های زیست محیطی، رعایت اخلاق حرفه ای، فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه شرکت را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در بخش پایانی سخنان خود پالایشگاه آبادان را به عنوان یک بنگاه اقتصادی دانست و افزود : این پالایشگاه در راستای مسئولیت های اجتماعی خود این اجزا را به هم وصل کرده و فعالیت های خود را حول یک چارچوب خاص معنوی که حمایت کننده تجارت و تامین منافع ذی نفعان است، سازمان دهی می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار