شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
حال مصدومان ناشی از سوختگی رضایت بخش است
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن هشت نفر در حادثه انفجار در کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن هشت نفر در حادثه انفجار در کارخانه سیمان  خوزستان در رامهرمز خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: این حادثه که ساعت 12:50 امروز (4 مردادماه) به علت ریختن مواد داغ در کوره در کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه یک نفر دچار ضربه مغزی و هفت نفر دچار سوختگی شده اند.

میرخشتی بیان کرد: شش تن از مصدومان سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز انتقال یافتند و یک نفر که حال وخیمی داشت و دچار ضربه مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد. همچنین یک مصدوم دیگر به بیمارستان مادر رامهرمز منتقل شد.

حال مصدومان ناشی از سوختگی رضایت بخش است

فرماندار هفتکل نیز در این باره گفت: حادثه انفجار کارخانه سیمان خوزستان ساعت 12 و 50 دقیقه امروز بر اثر گیر کردن دریچه مواد مذاب، رخ داد و مواد مذاب از آن به بیرون پرتاب شد. 

اسحق مرادی افزود: به گفته مدیرعامل این کارخانه بر اثر انفجار 6 نفر از کارگران مصدوم شدند.این در حالی است که اورژانس خوزستان تعداد مصدومان را هشت نفر اعلام کرده است.

وی اظهارکرد: پنج نفر از مصدومان به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اعزام شدند و یک نفر از مصدومان نیز که بر اثر سقوط از ارتفاع هنگام فرار از محل حادثه دچار شکستگی اعضا و ضربه مغزی شده بود به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد. 

وی بیان کرد: حال مصدومان ناشی از سوختگی رضایت بخش است. 

کارخانه سیمان خوزستان در 15 کیلومتری جاده رامهرمز - هفتکل و در حوزه استحفاظی هفتکل واقع است. هفتکل در شرق خوزستان قرار دارد. 
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار