شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
جزئیات کشف جسد یکی از مفقودان تور گردشگری دز / قایق های محلی جسد لیدر تور گردشگری چال کندی دزفول را کشف کردند
جسد یکی از سه گردشگر مفقود حادثه دز در منطقه چال کندی دزفول پیدا شد. این جسد متعلق به آقای "محمود مهربان فر...


جسد یکی از سه گردشگر مفقود حادثه دز در منطقه چال کندی دزفول پیدا شد.  این جسد متعلق به آقای "محمود مهربان فر" لیدر تور گردشگری است که پس از هشت روز جستجو سرانجام روی آب رویت شد و اکنون به وسیله قایق به ساحل رودخانه دز در پارک دولت دزفول منتقل شده است.

جزئیات کشف جسد یکی از مفقودان تور گردشگری دز

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از انتقال جسد لیدر تور حادثه دیده رودخانه دز به سردخانه خبر داد. عبدالعظیم رضایی  اظهار کرد: پیش از ظهر امروز هنگامی که یک اکیپ پیاده از نیروهای مردمی در حال پایش منطقه بودند، یک جسد را در منطقه اشکفت بلنده رودخانه رویت می‌کنند و به نیروهای امداد و نجات اطلاع می‌دهند.

وی ادامه داد: این جسد که متعلق به یکی از گردشگران حادثه دز به نام آقای مهربان فر بود. وی لیدر تور گردشگری حادثه دیده در منطقه چال کندی دزفول است. جسد اکنون از آب خارج و به سردخانه منتقل شده است.

قایق های محلی جسد لیدر تور گردشگری چال کندی دزفول را کشف کردند

در همین زمینه مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: جسد لیدر تور گردشگری چال کندی روز پنجشنبه از سوی قایق عبوری در رودخانه دز مشاهده شد.

عبدالحسین معظم فر روز پنجشنبه افزود: جنازه کشف شده متعلق به 'محمد مهربان' لیدر تور می باشد که به علت غرق شدن در منطقه چال کندی و گذر 8 روزه از این اتفاق به دلیل متورم شدن، بروی سطح آب آمده و توسط قایق های محلی مشاهده شده و به بیرون از رودخانه منتقل شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای وقوع حادثه چال کندی در پنجشنبه گذشته تاکنون آتش نشانان هشت روز پیاپی در این منطقه اقدام به غواصی گشت زنی و جستجو کردند.

معظم فر گفت:جسد لیدر این تور گردشگری روز توسط 'سیدکریم جعفری منش' ناجی پنج نفر از گردشگران ، پیش از ظهر روز پنجشنبه مشاهده شده و به بیرون از رودخانه منتقل شد.

وی افزود: همچنان 2 اکیپ غواصی از آتش نشانی دزفول در منطقه چال کندی در حال گشت زنی برای یافتن اثری از 2 مفقود دیگر این حادثه هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار