شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کیومرث صفری دانش آموز گتوندی رتبه دوم سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان پسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان پسر سراسر کشورکه از روز دوشنبه دوم تا پنجشنبه پنجم مردادماه به مدت سه روز در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد،کیامرث صفری دانش آموز سال سوم انسانی دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن این شهرستان به عنوان تنها نماینده خوزستان در رشته نقالی شاهنامه خوانی رتبه دوم را کسب کرد.

یوسف علیدادی افزود: در این دوره از مسابقات، دانش آموزان برتر سراسرکشور در سی رشته فرهنگی و هنری و در پنج گروه هنرهای آوایی، هنر های نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی و رسانه و فضای مجازی به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزش نخبه زیر نظر محمد رضا امین زاده یکی از مربیان برتر خوزستان آموزش نقالی شاهنامه خوانی را آموخته است،افزود:کیومرث صفری در سال 94رتبه سوم کشور در نقاله شاهنامه خوانی و اول استانی،امسال نیز در این رشته رتبه دوم را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند اضافه کرد: این دانش آموز علاوه بر تحصیل، سال 94 مقام دوم مسابقات نهج البلاغه منطقه 3 استان را کسب کرد و به نخبگان استان خوزستان راه یافت.

علیدادی تصریح کرد:دانش آموزان شهرستان گتوند علاوه بر کسب رتبه های برتر تحصیلی، در حوزه های فرهنگی، هنری،ورزشی و دیگر حوزه هایی استعداد خوبی دارند و بارها در مسابقات های جهانی وکشوری برای خوزستان افتخار آفرینی کردند.

شهرستان گتوند امسال برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر آموزشی استان خوزستان را کسب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار