اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
فرماندار شوش:
فرماندار شوش از اختصاص اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال جدای اعتبارات ملی و استانی و از محل اعتبارات شهرستانی در جهت کاهش مشکلات آب و برق شوش خبر داد.
فرماندارشوش: تخصیص 23 میلیارد ریال در جهت کاهش مشکلات آب و برق شهرستان
فرماندار شوش از اختصاص اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال جدای اعتبارات ملی و استانی و از محل اعتبارات شهرستانی در جهت کاهش مشکلات آب و برق شوش خبر داد.
 رضانجاتی  در نشست شورای اداری شهرستان شوش که با حضور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان ، امام جمعه و مسوولان دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) گفت: در این خصوص در شهرستان شوش هماهنگی های لازم انجام و نشست هایی در این خصوص برگزار شده است.
وی مهمترین برنامه های این دهه را استقبال از خدام حرم رضوی (ع)، رونمایی از تندیس دعبل خزاعی شاعر امام رضا(ع) و همچنین برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر رضوی در شهرستان شوش عنوان کرد.
نجاتی همچنین به 5 مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نماز جمعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و یکی از فرایض مهم الهی است که دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام است.
رییس شورای اداری شهرستان شوش در ادامه از زحمات و تلاش های مستمر امام جمعه شهرستان در سنگر سیاسی، اجتماعی و عبادی  نماز جمعه تقدیر و تشکر نمود و گفت :تاکنون اقدامات خوبی توسط ستاد نماز جمعه شهرستان شوش انجام شده است.
وی مردم شهرستان شوش را مردمی مذهبی با سابقه طولانی یاد کرد و گفت: مردم این شهرستان همواره در راستای تروج فرهنگ اقامه نماز پیش گام و سرآمد بوده اند.
نجاتی به برگزاری نماز وحدت در روزهای دوشنبه هر هفته در یکی از مساجد سطح شهر در طول مدت 4 سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این نماز باهدف دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم و رفع مشکلات انها بوده است.
فرماندار شهرستان شوش گفت: در راستای تعمیر و تجهیز مصلای نماز جمعه شوش تاکنون هماهنگی های زیادی با امام جمعه محترم صورت گرفته و اقداماتی نیز در این خصوص صورت گرفته ضمن اینکه این موضوع همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به آغاز بازرسی از ادارات شهرستان شوش توسط 3 تیم 2 نفره از کارشناسان فرمانداری بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولان و پرسنل ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان  باید با اجرای صحیح قانون و احترام به حقوق مردم، طرح تکریم ارباب رجوع را رعایت کنند.
نجاتی با اشاره به نشست کمیته ی برنامه ریزی شوش اظهار داشت: امسال اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال از محل تملک دارایی ها و همچنین 210 میلیارد ریال دیگر هم از محل اعتبارات ماده 180 به شهرستان شوش تخصیص داده شده است که یک مبلغ قابل توجه می باشد و امیدواریم تخصیص آن به خوبی صورت پذیرد.
از مسوولان ادارات و مردم شهرستان خواست تا با توجه به گرمای بی سابقه هوا و بروز دماهای بالای 50 درجه در استان و شهرستان نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف برق اقدامات لازم را انجام و نسبت به خاموش کردن وسایل برقی غیر ضروری اقدام نمایند.
وی گفت: باتوجه به اینکه در روزهای گذشته شاهد قطعی برق در نقاطی از شهر شوش و سایر نقاط شهرستان بوده ایم در راستای کاهش مشکلات ناشی از قطعی برق و همچنین تقویت و پایداری برق شهر شوش تصمیم به اجرای طرح فیدر خروجی از ایستگاه برق چغازنبیل به سمت ایستگاه اصلی برق شوش به طول 15 کیلیومتر به صورت خط 2 مداره گرفته شد.
فرماندار شهرستان شوش گفت:این طرح با نصب تعداد 301 پایه برق انجام که در چند روز آینده کار اجرایی آن پایان و به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین گفت: در راستای حل مشکلات آب شرب بیش از 6 هزار و 500 نفر از اهالی روستاهای بخش شاوور شهرستان و پایداری شبکه آبرسانی اقدامات خوبی درحال انجام می باشد.
فرماندار شهرستان شوش در ادامه به طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: باید در این طرح توجه جدی به مسائل دینی و مذهبی برای دانش آموزان صورت پذیرد.
نجاتی بر شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز تاکید کرد اظهار داشت: آموزش و پرورش با همکاری دیگر دستگاه‌ها ضمن شناسایی این دانش آموزان اقدامات لازم جهت رفع مشکلات آنها و فراهم کردن شرایط تحصیل را برای سال تحصیلی جدید فراهم کند ضمن اینکه نسبت به نظارت جدی بر ثبت نام دانش آموزان توجه داشته باشند.
وی از ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست در خرید کالاها و اقلام مورد نیاز خود ،اولویت را به تولیدات بومی و محلی بدهند.
فرماندار شوش اظهار داشت:کارخانه ها و واحدهای تولیدی شوش این توان و ظرفیت را دارند که نیاز دستگاه های اجرایی و مردم این شهرستان را تامین کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار