اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
فرماندار شوش :
فرماندار شوش ضمن تاکید بر استخدام نیروهای بومی در کارخانه قند شمال خوزستان اظهار کرد : این شهرستان دارای پتانسیل های خوبی از نظر نیروی انسانی تحصیل کرده است که در این خصوص می بایست برای تامین نیروی کار آن از افراد بومی شهرستان استفاده شود.
فرماندار شوش:تامین نیروهای شرکت قند شمال خوزستان مستلزم توجه جدی به نیروهای انسانی تحصیل کرده این شهرستان
فرماندار شوش ضمن تاکید بر استخدام نیروهای بومی در کارخانه قند شمال خوزستان اظهار کرد : این شهرستان دارای پتانسیل های خوبی از نظر نیروی انسانی تحصیل کرده است که در این خصوص می بایست برای تامین نیروی کار آن از افراد بومی شهرستان استفاده شود.
 رضانجاتی  در 3 جلسه پیاپی که در مرکز استان (نشست تحویل و تحول شرکت قند شمال خوزستان ، نشست بررسی تعاونی های مرزنشینان و شورای ترافیک استان خوزستان )با حضور مسوولان ارشد استانی برگزار شد، بر استفاده از نیروهای بومی شهرستان در زمینه ی جذب و بکار گیری در شرکت قند شمال خوزستان تاکید کرد و از هیات مدیره جدید خواست تا اولویت بکاری گیری هرگونه نیرو در این شرکت به فرزندان بومی و تحصیل کرده شهرستان شوش داده شود.
وی با اشاره به شروع به کار شرکت قند در آینده نزدیک بر تعیین تکلیف معوقات و مطالبات نیروهایی که در گذشته در این شرکت مشغول به کار بوده اند نیز تاکید کرد.
فرماندار شهرستان شوش همچنین در نشست بررسی آخرین وضعیت تعاونی های مرزنشینان استان خوزستان این تعاونی ها را فرصتی برای رونق اقتصادی این شهرستان دانست و گفت:تقویت تعاونی های مرزنشینان در راستای کسب و کار در شهرستان شوش ضروری است.
وی افزود:تسریع در فعال سازی تعاونی مرزنشینان در شهرستان شوش باید به عنوان یک اولویت اقتصادی مورد توجه دستگاههای اجرایی این شهرستان قرار گیرد. 
نجاتی با تاکید بر حمایت از تعاونی های مرزنشینان، گفت: این اقدام در جهت تامین معیشت روستاییان مرزنشین و بهره مندی آنان از مزایای بازارچه های مرزی و تولید اشتغال در شهرستان مهم و اثر گذار است. 
وی اظهار داشت:با فعالیت قانونی و موثر این شرکت ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان مشکل تامین کالاهای اساسی مورد نیاز بازار و مردم نیز حل خواهد شد. 
فرماندار شهرستان شوش از ثبت 2 شرکت تعاونی مرزنشینان در سطح شهرستان خبر داد وگفت: تاکنون بیش از یک هزارو 600 نفر در این تعاونی ها عضو شده اند.
در این نشست فرماندار شهرستان شوش خواستار تسریع و رفع موانع در صدور کارت های اعضای تعاونی های مرزنشینان شهرستان شد.
همچنین در نشست شورای ترافیک استان خوزستان فرماندار شوش با بیان اینکه این شهرستان دارای 2 اثر ثبت جهانی شده‌ می باشد، گفت: شهرستان شوش سالانه حدود 50 هزار گردشگر خارجی و داخلی دارد، که از این شهر تاریخی دیدن می‌کنند که نیازمند توجه به زیرساخت های حمل نقل می باشد.
وی با اشاره به مدت زمان کم توقف قطار در ایستگاه راه آهن شوش گفت:از مدیر عامل راهن جنوب انتظار می‌رود، مدت زمان ایستادن قطار در ایستگاه افزایش یاید، چرا که این موضوع مشکلاتی را برای مسافران قطار به وجود آورده است.
نجاتی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلات موجود در راه‌های شوش مربوط به جاده‌های روستایی است، که اغلب این مسیر‌ها به شرکت‌های صنعتی شهرستان اختصاص دارد، که برای فعالیت‌های خود از این جاده‌ها استفاده می‌کنند. 
فرماندار شوش بیان کرد: به دلیل کثرت فعالیت شرکت‌های خصوصی چیزی حدود 30تا 40 درصد جاده‌ها در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته است. 
نجاتی با اشاره به اختصاص یک قطعه زمین توسط خیرین جهت احداث پلیس راه در جاده ترانزیتی شوش –اهواز گفت: این موضوع به منظور کنترل تصادفات و امنیت این جاده یک نیاز ضروری است. 
وی بر تعریض و نصب علائم جاده ای در مسیر منتهی به یادمان فکه نیز تاکید کرد و افزود: این جاده به دلیل عبور کاروان های راهیان نور و مسافران نورزی یکی از ضروریات شهرستان شوش می باشد. 
فرماندار شوش در پایان به تعیین تکلیف  پروژه پل نظام مافی، و تسریع در روند اجرایی عملیات پل چهار راه شوش و همچنین پل ناجیان نیز تاکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار