اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
بنیامین نتانیاهو امروز اعلام کرد: وقتی که اسرائیل تصمیماتی برای تضمین امنیتش می‌گیرد، باید به چالش‌ها و تحدیدهایی که با آن مواجه است، توجه کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت: تصمیمات را در راستای تضمین امنیت اسرائیل می‌گیرم و باید این تصمیمات را با اعتماد به نفس کامل اتخاذ کنم.

نتانیاهو در ادامه افزود: این تصمیمات را کاملا حساب شده اجرا می‌کنم و به تمامی تحدیدها و چالش‌هایی که با آن روبه‌رو می‌شویم و به طور طبیعی برخی از آن چالش‌ها را مردم ما نمی‌دانند و من هم طبیعتا نمی‌توانم آنها را بیان کنم، توجه می‌کنم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه احساسات مردم اسرائیل را درباره تصمیم برداشتن گیت‌ها از مقابل درب‌های مسجد الاقصی و لغو اقدامات امنیتی در ورودی‌های این مسجد درک می‌کند، تاکید کرد، اتخاذ این تصمیم دشوار بود.

نتانیاهو در پایان نشست هفتگی دولت اسرائیل با بیان اینکه من به عنوان مقام اول در حفظ امنیت اسرائیل باید خونسرد باشم، گفت: مسئولیت برقراری امنیت اسرائیل به دوش من است و من باید تصمیمات را با دقت نظر اتخاذ کنم.

وی در ادامه افزود، دو هفته گذشته پر از حوادث برای ارتش و پلیس اسرائیل بود، تا جایی که هر دو برای مقابله با چالش‌های بزرگ دیگری در حالت آماده باش قرار داشتند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: در روزهای اخیر به نیروهای پلیس در قدس، محوطه مسجد الاقصی و در بخش قدیمی قدس سفارش کردم که نیروی خود را تقویت کنند، تا هر نوع عملیات فلسطینی‌ها را ناکام گذارند و اقدام قاطعانه علیه ناقضان قوانین داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اجرای این ماموریت، استحکاماتی به پلیس بخشیدیم از جمله تعدادی گردان وابسته به گارد مرزی به پلیس اختصاص دادیم.

نتانیاهو گفت: ما به فراخور نیاز به حمایت خود از نیروی پلیس و تقویت آن ادامه خواهیم داد.

وی اشاره کرد که بودجه نزدیک به ۱۰۰ میلیون شِکِلی به کابینه امنیتی ارائه داده و این کابینه آن را با هدف افزایش تجهیزات تکنولوژیکی جهت ایجاد راه حل برای تقویت امنیت تصویب کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار