اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
فرماندار شوش:
فرماندار شوش گفت: تسریع در واگذاری زمین های کشاورزی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری از سوی شرکت جهاد نصر را از مهمترین مطالبه کشاورزان بخش فتح المبین شهرستان عنوان کرد.
فرماندار شوش: تسریع در واگذاری زمین های کشاورزی مهمترین مطالبه کشاورزان
فرماندار شوش گفت: تسریع در واگذاری زمین های کشاورزی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری از سوی شرکت جهاد نصر را از مهمترین مطالبه کشاورزان بخش فتح المبین شهرستان عنوان کرد.
به گزارش شوشان: رضانجاتی  در نشست بررسی مشکلات کشاورزان بخش فتح المبین با شرکت جهاد نصر مجری اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که با حضور نماینده مردم شوش در مجلس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید گفت:این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات کشاورزی و اشتغال  با سفر رهبر معظم انقلاب در سال 75 به خوزستان آغاز شد.
نجاتی گفت: بیشترین پیشرفت این طرح در دولت یازدهم و با سفر ریاست جمهوری به خوزستان علیرغم شرایط مالی دولت در حال انجام است که یکی از طرح های مهم و با افتخار کشور است که عمده سهم این طرح با بیش از 75 هزار هکتار در شهرستان شوش می باشد.
وی افزود: توسعه شهرستان شوش در راستای توسعه بخش کشاورزی منطقه است و باید به نحوی عمل شود که مردم و کشاورزان از اجرای طرح منتفع شوند و از این فرصت در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال استفاده مطلوب شود.
فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد:شرکت جهاد نصر به عنوان مجری اجرای این طرح تاکنون اقدامات زیادی را انجام داده اما نیاز است تا در جهت تکمیل آن همکاری‌های لازم با کشاورزان منطقه به عمل آید.
نجاتی با اشاره به مشکلات مطرح شده ی این طرح توسط کشاورزان منطقه فتح المبین گفت: شرکت جهاد نصر ضمن پیگیری مشکلات کشاورزان نسبت به تسریع در واگذاری زمین های کشاورزی اقدام کند.
وی بر کمیت و کیفیت اجرای طرح 550هزارهکتاری تاکید کرد و گفت: مهمترین مطالبه کشاورزان بخش فتح المبین تسریع در تکمیل و واگذاری هرچه زودتر این طرح و همچنین موضوع برق رسانی به زمین های کشاورزی در جهت اجرای طرح های آبیاری تحت فشار می باشد.
فرماندار شوش از جهاد کشاورزی شهرستان خواست تا ضمن برگزاری مستمر نشست های پیگیری مشکلات کشاورزان، نسبت به بررسی و نظارت جدی بر اجرای این طرح اقدام کند.
همچنین سیدراضی نوری نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به برخی از مشکلات در اجرای طرح 550 هزار هکتاری گفت: نظارت بر این طرح باید تشدید شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.
وی گفت: باید مشکلات کشاورزان در زمینه ی اجرای این طرح مرتفع گردد. 
نوری خواستار محقق شدن تمامی خواسته های کشاورزان منطقه توسط شرکت جهاد نصر تا قبل از اتمام فاز اول اجرای طرح شد.
طرح 550 هزار هكتاري مقام معظم رهبري با هدف احياي دشت هاي خوزستان و ايلام در نقاط مختلف اين دو استان در دست اجرا مي باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار