اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
امام جمعه موقت اهواز گفت: متاسفانه آنچه که امروز در جهان کنونی می‌بینیم این است که اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و خانواده ما فدای سیاست و قدرت می‌شود همچنین یکی از قربانیان سیاست، حقوق بشر است.
آیت‌الله ابوالحسن حسن‌زاده گفت: کرامت انسان یک ارزش فطری است که خداوند متعال در بین همه انسان‌ها قرار داده و انسان‌هایی که از فطرت خود فاصله نگرفتند طالب حقوق بشر هستند.

وی با بیان اینکه در ادیان الهی حقوق بشر بیشتر از تمام دیدگاه‌های بشری رعایت می‌شود، افزود: متاسفانه آنچه که امروز در جهان کنونی می‌بینیم این است که اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و خانواده ما فدای سیاست و قدرت می‌شود همچنین یکی از قربانیان سیاست حقوق بشر است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز سازمان ملل و کشورهای غربی که مدعیان حمایت از حقوق بشر هستند به آنچه که تصویب کردند عمل نمی‌کنند. حقوق بشر تنها در حقوق مادی خلاصه نمی‌شود حقوق معنوی و کرامت انسان‌ها باید از آسیب دیگران مصون باشد و آسیب رسانی را نباید قانونی کنیم.

وی عنوان کرد: با اختصاص یک روز به عنوان روز حقوق بشر و کرامت انسانی انتظار داریم جلوی هجمه تبلیغات علیه کشور ما گرفته شود اما این کافی نیست و باید به صورت ایجابی همچنین با ارائه مفاهیم نظری و مسائل مرتبط با حقوق بشر در داخل کشور دفاع از حقوق بشر و کرامت انسانی را نشان دهیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار