اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
در صورتی که شهرک صنعتی این شرکت اجرا و به نتیجه برسد به جرات می توان گفت بیکاری در شوشتر ریشه کن خواهد شد.
مراسم تجلیل از مقام خبرنگار و دومین همایش روابط عمومی های ادارت و ارگان های شوشتر در محل شرکت کشت و صنعت کارون برگزار شد.

به گزارش شوشان، در این نشست معاون اداری این شرکت با تبیین ارزش های کار خبرنگاری گفت: عمده ترین و شاید سخت ترین کار خبرنگار مطالبه گری است. مطالبه کردن و خواستن کاری بسیار دشوار و سنگین است که اصحاب رسانه با جان و دل برای پیشرفت شهر و کشورشان آن را انجام می دهند.

جهانگیر ترکستانی در رابطه با شرکت عظیم کشت و صنعت کارون توضیحاتی داد و اظهار کرد: در سال 54 شرکت کشت و صنعت کارون در منطقه دیمچه کلنگ زنی شد و 2 سال بعد به بهره برداری رسید. در حال حاضر هم بزرگترین شرکت تولید شکر سفید در خاورمیانه نیز همین شرکت است.

وی افزود: در گذشته حدود 15 هزار نفر در این شرکت مشغول به کار بودند اما متاسفانه هم اکنون این آمار بسیار کاهش پیدا کرده است. ما در بدو حضور مهندس میرزاپور با برنامه ریزی انجام شده شعاری را سرلوحه کارمان قرار دادیم و آن هم اینکه «کار خوب بد است، کار عالی خوب است» و خدا را شکر در همین مسیر هم قرار گرفتیم.

معاونت اداری شرکت کشت و صنعت کارون تصریح کرد: ظرفیت اسمی کارخانه برداشت 200 هزار تن گندم است که هیچوقت تحقق نیافته است اما از ابتدای سال 93 با 74 هزارتن شروع کردیم و در سال های بعد به ترتیب 74 هزار، 110 هزار، 116 هزار و 120 هزار تن رسیدیم. البته کار تیمی و پشتیبانی مسئولین استانی و نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و امام جمعه محترم بود که توانستیم به این مهم دست یابیم.

ترکستانی اذعان داشت: ما در بحث سرمایه گذاری در شرکت کارون فضا را کاملاً باز گذاشتیم و این نوید را می دهیم در صورتی که شهرک صنعتی این شرکت اجرا و به نتیجه برسد به جرات می توان گفت بیکاری در شوشتر ریشه کن خواهد شد. ما در بحث سرمایه گذاری اعلام کردیم علاوه بر در اختیار قرار دادن زمین، آب، گاز، برق و... تا 5 سال هیچ پولی از سرمایه گذار نخواهیم گرفت.

وی افزود: امکانات این شرکت در ایران کم نظیر است چرا که خدماتی مثل آتش نشانی، وجود نیروهای حراست متعدد و متعهد و... در این شکرت عظیم جزء امتیازاتی است که برای هر سرمایه گذار مهم و حیاتی است.

در ادامه جلسه نیز دکتر آقاداود استاد دانشگاه اصفهان و دارای تالیفات بسیار در حوزه روابط عمومی به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه حاضرین راجع به ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار