اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بمناسبت کسب عناوین متعدد تیم کاراته در مسابقات کشوری و همچنین راهیابی تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه به مسابقات المپیاد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پیام تبریکی صادر کرد

دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بمناسبت کسب عناوین متعدد تیم کاراته در مسابقات کشوری و همچنین راهیابی تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه به مسابقات المپیاد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پیام تبریکی صادر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

بار دیگر دانشجویان تیم کاراته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق شدند در مسابقات کاراته قهرمانی کشوری عناوین متعددی را از آن خود نمایند که بدون تردید این موفقیتها به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش های شبانه روزی و همچنین همت و تلاش وصف ناپذیر شما عزیزان ورزشکار.

ضمن تبریک تکرار مجدد این قهرمانی برای دومین بار در بین 1500 ورزشکار از سراسر کشور که با تلاش شبانه روزی دانشجویان سخت کوش, همکاران عزیز در مدیریت تربیت بدنی و همچنین کادر فنی به ارمغان نشست، امیدوارم شاهد افتخار آفرینی شما عزیزان در سایر میادین کشوری باشیم .
همچنین اینجانب به سهم خود راهیابی ارزشمند تیم دانشجویی بسکتبال به سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی سراسر کشور و کسب مقام چهارم در مسابقات ورودی المپیاد که با همت و تلاش بی وقفه دانشجویان , کادر فنی و مسئولین تربیت بدنی دانشگاه در کنار یکدیگر و با همدلی باعث شد بار دیگر خانواده بزرگ جندی شاپور سربلند گردند را به جامعه دانشگاهی ودانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت آنان را در المپیاد قهرمانی دارم.

 

دکتر ساسان موگهی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

 

شایان ذکر است که با راهیابی تیم بسکتبال به المپیاد، برای اولین بار تیم دانشجویی دانشگاه با ترکیب کامل در این المپیاد شرکت میکند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار