اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
دو بازیکن پرسپولیس به اعتراض مهاجم نیجریه‌ای این تیم واکنش نشان دادند.

به گزارش شوشان، گادوین منشا به دلیل جراحی‌ای که انجام داده بود فصل را با حضور در ترکیب پرسپولیس آغاز نکرد و تنها 10 دقیقه فرصت بازی برابر فولاد خوزستان داشت ولی در هفته دوم که از ابتدا مقابل تراکتورسازی به میدان رفت گل زیبایی از روی ضربه آزاد مقابل تراکتورسازی زد تا شایستگی‌های خود را در شروع کار ثابت کند.

 

منشا که انتظار می‌رفت زوج طارمی در خط حمله پرسپولیس باشد شب گذشته برابر نفت تهران نیمکت‌نشین بود و از دقیقه 70 به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد ولی فرصتی به او نرسید تا شوتی در چارچوب دروازه میلاد فراهانی داشته باشد و گلزنی کند یا حتی خطرساز ظاهر شود.

 

این مهاجم بعد از پایان بازی به شدت عصبانی بود که ابتدا گفته شد به دلیل پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس در طول بازی، به ایگور پانادیچ اعتراض خود را نشان داده ولی این باشگاه اعلام کرد چنین چیزی نبوده و منشا به خاطر انجام تست دوپینگ در دو بازی متوالی ناراحت است.

 

حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس مقابل نفت در واکنش به این اتفاق نوشته است: «منشا چون هفته قبل تست دوپینگ داد و امشب هم اسمش درومد عصبی بود، الکی هر خبری می آد بیرون که نباید باور کرد. یه سری دوست از دشمن هم بدترن»

 

 

محسن مسلمان، هافبک و پاسور پرسپولیس هم دیگر بازیکن سرخ پوشان بود که در رابطه با این حاشیه به وجود آمده نوشته است:«لعنت به کسی که نخواد به کس دیگه پاس بده، شورش رو درآوردید، می بریم یه داستانه، قهرمان می‌شیم یه داستان... با کی کار دارید؟ گذشته یادمون نره، هم خودم هم بقیه...»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار