اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
خبرنگاران رسانه ها در پایان بازی پرسپولیس - نفت گزارش دادند مهاجم نیجریه ای پرسپولیس از وضعیت خود در پرسپولیس ناراضی و به پاس ندادن های هم تیمی اش معترض است.

به گزارش شوشان، گادوین منشا که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته و اتفاقا موفق به گلزنی هم شده بود، امروز مقابل نفت تهران به عنوان بازیکن ذخیره به جای علی علیپور وارد میدان شد و نتوانست فرصتی برای خودنمایی پیدا کند.


بعد از پایان بازی و برد پرسپولیس در حالیکه همه سرخپوشان مشغول شادی بودند،او در شادی تیمی شرکت نکرد و اعلام شد که او به پانادیچ دستیار برانکو گفته که به او پاس نمی دهند. در عین حال پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس هم در مورد ناراحتی منشا به فارس گفته است: منشا از اینکه نامش برای دومین هفته متوالی برای انجام تست دوپینگ درآمده بود ناراحت و عصبانی بود و ما هم به او توضیح دادیم که طبق قرعه نام بازیکنان ما را حریف انتخاب می‌کند و نام بازیکنان حریف را هم ما بر می‌داریم و من به همراه ایگور پانادیچ سعی می‌کردیم او را آرام کنیم و متقاعد شود که هیچ مسئله دیگری در میان نیست.


جالب اینکه یکی دیگر از مربیان پرسپولیس درباره موضوع ناراحتی منشا می‌گوید: این سومین باری بود که اسم منشا برای آزمایش دوپینگ درمی‌آمد و او از این موضوع عصبانی شده‌بود و به هیچ عنوان موضوع پاس ندادن و ناراحتی او از این مسئله صحت ندارد، چراکه این بازیکن با درک رقابت بالا در پرسپولیس به تیم ما پیوسته است.


گفتنی است در پایان بازی نفت - پرسپولیس  شایان مصلح و گادوین منشأ از پرسپولیس و احمد  آل‌نعمه و علیرضا عزت‌کرامت از تیم نفت تهران تست دوپینگ دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار