رئیس ستاد انتخابات خوزستان از شمارش آرا انتخابات در سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در خوزستان پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت در استان به ۸۰ درصد برسد.

"> مشارکت ۸۰درصدی مردم خوزستان در انتخابات
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۴

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از شمارش آرا انتخابات در سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در خوزستان پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت در استان به ۸۰ درصد برسد.

 

شوشان : رئیس ستاد انتخابات خوزستان از شمارش آرا انتخابات در سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در خوزستان پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت در استان به ۸۰ درصد برسد.

سیدکریم اظهار کرد: کار شمارش آرا در برخی روستاها به پایان رسیده و صورت جلسه مربوطه نیز تنظیم و به ستاد انتخابات ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شمارش آرا در 27 شهرستان و 67 بخشداری در حال انجام است؛ افزود:در بخشی از روستاها با توجه به اینکه در این مناطق فرایند رای‌گیری زودتر از شهرها به پایان رسید و میزان آرا نسبت به شعب شهری کمتر است، در حال حاضر در برخی از روستاها شمارش آرا به پایان رسیده و صورت جلسات در حال تنظیم است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تاکید کرد: در شهرستان اهواز نیز صورت جلسه مربوط به شمارش آرا در 170 روستا تکمیل و به ستاد انتخابات اهواز ارسال شده است.

به گفته وی؛ بیش از سه میلیون نفر در استان خوزستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن بودند.

حسینی بیان کرد: 70 هزار نفر نیروی اجرایی، بازرسی و امنیتی در 76 شهر و نزدیک به دو هزار روستا دست اندرکار برگزاری این انتخابات بودند.

وی افزود: واجدین شرایط رای دادن در بیش از سه هزار و 648 شعبه اخذ رای که دو هزار 976شعبه ثابت و672شعبه سیار وهفت هزار و239صندوق، نامز های خود را انتخابات کردند.

حسینی تصریح کرد: سه هزار و 655شعبه اخذ رای شهری و سه هزار و544شعبه روستایی هستند که کار اخذ رای سه میلیون واجد شرایط را دراستان برعهده داشتند.

وی تعداد رای اولی‌های استان را 86هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود 13 هزار نامزد در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا به رقابت پرداخته اند.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه کار شمارش آرا در خوزستان تا صبح شنبه ادامه دارد، گفت: پس از پایان شمارش آرا نتایج انتخابات به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار